خبرگزاری کار ایران

فوتبال قهرمانی جوانان آسیا - میانمار؛

شکست تیم فوتبال جوانان ایران مقابل تایلند / هت تریک ناکامی های فوتبال پایه ایران

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۲۹۹

تیم فوتبال جوانان ایران در نخستین دیدار خود در رقابت های جوانان آسیا مقابل تیم تایلند تن به شکست داد تا ناکامی های فوتبال ایران در رده پایه همچنان ادامه یابد.

تیم فوتبال جوانان ایران نخستین دیدار خود را مقابل تایلند در چارچوب رقابت های فوتبال جوانان آسیا با شکست پشت سر گذاشت تا راه صعودش به مرحله بعد دشوار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار که در ورزشگاه شهر یانگون میانمار برگزار شد، تیم فوتبال جوانان کشورمان در عین ناباوری با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب تیم با انگیزه و پرتلاش تایلند شد.

تیم جوانان ایران در این مسابقه با ترکیب مهدی امینی، میثم جودکی، سعید آقایی(۶۹علی قلی زاده)، یوسف سیدی، علی هزامی، مجید حسینی، سرلک، سعید عزت اللهی(۸۵سیاوش حق نظری)، امیرحسین مظلوم، روشندل و صادق محرمی(۶۵ حسین مهربان) به میدان رفت.

نیمه اول این دیدار را تیم کشورمان با شوت دقیقه ۱۵ امیرحسین مظلوم با برتری به رختکن رفت اما تیم تایلند در نیمه دوم روی ضد حملات بارها دروازه تیم کشورمان را به خطر انداخت و در دقایق تاناسیت سیری‌پالا(۶۵) و چنروپ سامپائودی(۸۲) برای تایلند گلزنی کردند تا در نهایت این مسابقه با برتری حریف تایلندی به پایان برسد.

در جریان این مسابقه که بیشتر توپ و میدان در اختیار شاگردان علی دوستی‌مهر بود، تایلندی‌ها در نیمه دوم از دو اشتباه مدافعان و دروازه‌بان ایران به گل رسیدند، هرچند تیم ایران در دقایق ۶۹ و ۸۰ به ترتیب توسط سعید عزت‌اللهی و یوسف سیدی تیر دروازه حریف تایلندی را لرزاندند.

با این شکست کار صعود شاگردان دوستی برای صعود به مرحله بعد دشوار شد و در دو دیدار آینده باید مقابل میانمار میزبان و یمن در گروه یک امتیازهای لازم برای صعود را بدست آورند.

پس از ناکامی تیم نوجوانان ایران در رقابت های قهرمانی آسبا و بازماندن از صعود به جام جهانی و شکست مفتضحانه تیم امید در بازی های آسیایی اینچئون و حذف در مرحله مقدمانی، شکست تیم جوانان هتک تریک فوتبال ایران در رده سنی پایه محسوب می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز