خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

معلولان در حوزه توانایی‌های هنری و فرهنگی تفاوتی با دیگر هنرمندان ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۲۸۶

نگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی به معلولین در حوزه توانایی‌های هنری و فرهنگی، هیچ تفاوتی را با هنرمندان دیگر قائل نمی‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، صبح پنجشنبه در اختتامیه جشنواره استانی تئا‌تر معلولین اظهار داشت: نگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی به معلولین در حوزه توانایی‌های هنری و فرهنگی، هیچ تفاوتی را با هنرمندان دیگر قائل نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه اظهار داشت: این نگاه بدون شک در سیاست‌های اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز تعریف شده است.

وی اظهار داشت: بر محدودیت توانایی‌های آن‌ها و بروز استعدادهای خدادادی آن‌ها نیست و این عزیزان بار‌ها این موضوع را ثابت کرده‌اند که می‌توانند از اقشار موفق و اثرگذار جامعه باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه جشنواره استانی تئا‌تر معلولین را عرصه‌ای برای بروز و نمود این خلاقیت‌ها و توانایی‌ها عنوان کرد.

دکتر رحیمی: جشنواره نئا‌تر معلولین ابزار خوبی برای تمرین و تقویت استعدادهای این افراد است که می‌تواند به افزایش خودباوری آن‌ها منجر شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه همچنین از تصویب اضافه شدن بخش معلولین به جشنواره منطقه‌ای سال آینده خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز