خبرگزاری کار ایران

می توانم مثل یک هافبک بازی کنم؛

مکانی: در حق پرسپولیس اجحاف شد / حداقل سه نفر می‌توانستند در فهرست کی‌روش باشند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۲۸۰

بعد از یک باخت مورد هجمه قرار می‌گیریم اما تیم‌های دیگر سه، چهار باخت متوالی می‌دهند و این همه مورد نقد نیستند. البته من فکر می‌کنم باید به حدی برسیم که انتقادها را کمتر کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تاکید بر اینکه به اندازه یک هافبک طی ماه‌های اخیر دویده، تاکید کرد حداقل پیام صادقیان، محمد نوری و محسن بنگر می‌توانستند در فهرست کارلوس کی‌روش حضور داشته باشند.

به گزارش ایلنا، سوشا مکانی، در خصوص وضعیت این تیم در اردوی آماده‌‎سازی کیش، ضمن بیان مطلب فوق افزود: اردوی خوبی را در کیش آغاز کرده‌ایم. البته در بدو ورود کمی از شرجی بودن و گرمای هوا غافلگیر شدیم، اما به هر حال یکی دو روز زمان لازم است تا با شرایط آب و هوایی جدید عادت کنیم و از این رو مشکلی وجود ندارد. به هر حال برای اینکه بتوانیم شرایط خودمان در مسابقات را تغییر بدهیم لازم است از نظر شرایط بدنی و جسمانی به مرز آمادگی برسیم و برای این هدف باید سختی‌ها را تحمل کنیم.

وی درباره وضعیت آمادگی خود ادامه داد: امسال به قدری تمرینات بدنسازی انجام داده‌ام که می‌توانم مثل یک هافبک بازی کنم. فصل پیش که تمام شد، آماده بودم. بعد در آفریقا همراه تیم ملی بدنسازی کردم، بعد هم به پرسپولیس آمدم و باز بدنسازی داشتم. از نظر آمادگی هیچ مشکلی ندارم و از هر جهت آماده‌ام آنچه از من انتظار می‌رود را انجام بدهم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره افزایش دوباره انتقادها پس از بازی با سپاهان خاطرنشان کرد: این از بزرگی پرسپولیس است که این همه به آن توجه می‌شود. مثلا یک اتفاق ساده در تیم ما مورد توجه همه قرار می‌گیرد اما در تیم‌های دیگر اینطور نیست. بعد از یک باخت مورد هجمه قرار می‌گیریم اما تیم‌های دیگر سه، چهار باخت متوالی می‌دهند و این همه مورد نقد نیستند. البته من فکر می‌کنم حالا که شرایط اینگونه است باید به حدی برسیم که انتقادها را کمتر کنیم و در هر بازی به قدری از حریف خود جلو باشیم که جایی برای بحثباقی نماند.

وی درباره عدم حضور بازیکنان حال حاضر پرسپولیس در فهرست تیم ملی و بحث‌هایی که در این ارتباط بوجود آمد، تصریح کرد: وقتی به فهرست تیم ملی نگاه می‌کنیم کاملا به چشم می‌آید که به یکسری از بچه‌ها اجحاف شده است. اصلا بحثخودم را پیش نمی‌کشم که از قبل مورد ظلم بودم. در تیم ما بازیکنانی حضور دارند که اینقدر بزرگ هستند و از نظر فنی در شرایط خوبی قرار دارند که می‌توانند در سهمیه تیم ملی قرار گیرند، آن هم نه فقط برای اینکه صرفا حضور داشته باشند بلکه بتوانند در بازی تیم ملی عناصر تاثیرگذاری باشند.

مکانی ادامه داد: به فهرست تیم ملی که نگاه می‌کنیم، نفراتی را می‌بینیم که واقعا از نظر فنی شرایط بهتری نسبت به تیم ما ندارند. اینکه پرسپولیس در تیم ملی سهمیه نداشته باشد، واقعیت فوتبال ما نیست اما در مقطع فعلی تنها کاری که می‌توان انجام داد، تلاش بیشتر است تا در وهله اول انتظارات هواداران را بر آورده کنیم و بعد کی‌روش هم به جایگاه بالای بازیکنان پرسپولیس اذعان کند.

وی درباره پاره‌ای تحلیل‌ها مبنی بر اینکه عنوان می‌شود، سرمربی تیم ملی حق داشت، چون بازیکن شایسته‌ای در تیم پرسپولیس حاضر نبود، افزود: نمی‌توانیم این حرف را قبول کنیم. به عنوان مثال از محمد نوری اسم می‌برم. مگر بازیکن ضعیفی بوده است؟

دروازه‌بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: مگر همین نوری جلوی کره‌جنوبی بازی نکرد؟ مگر محسن بنگر در لیگ ما مدافع ضعیفی بوده است؟ مگر درباره همین پیام صادقیان نمی‌گفتند بعد از علی کریمی از تکنیکی‌ترین بازیکنان سال‌های اخیر فوتبال ایران بوده است؟

وی اضافه کرد: من اعتقاد دارم دو، سه بازیکن حداقل سهمیه‌ای است که همین پرسپولیس می‌تواند در تیم ملی داشته باشد. اگر دو برد بیاوریم از همین بچه‌ها اسطوره می‌سازند. اینجا همه چیز با دو برد یا دو باخت عوض می‌شود. این مساله متاسفانه به رسم و عادت فوتبال ما بدل شده است.

مکانی درباره ارزیابی از شرایط خود نیز گفت: گاهی یک حرف ساده بد منتقل می‌شود یا با تعبیر بد روبرو می‌شود. اینکه هر بازیکنی بخواهد بازی کند و وضعیتش روشن باشد، امر ساده‌ای در فوتبال است ولی همانطور که گفتم بزرگی پرسپولیس باعثمی‌شود، توجه زیادی به مسائل آن ‌شود. من تا اینجا ۵ بازی برای پرسپولیس انجام داده‌ام که در ۳ بازی پیروز بوده‌ایم که فکر می‌کنم با توجه به روند نتایج تیم، عملکرد خوبی است. قطعا همه ما تلاش می‌کنیم تا تیم موفق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز