خبرگزاری کار ایران

احمدی‌مقدم در واکنش به حوادثتروریستی سراوان:

تبدیل شدن خاک پاکستان به محل امن برای تروریست‌ها قابل قبول نیست

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۲۶۰

دستگاه دیپلماسی باید به موضوع حادثه تروریستی عصر روز گذشته و صبح امروز در سراوان ورود کند.

احمدی‌مقدم گفت: این قابل قبول نیست که خاک پاکستان به محل امنی برای تروریست‌ها تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه سومین گردهمایی موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی انتظامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص دو حادثه تروریستی عصر روز گذشته و صبح امروز در سراوان، گفت: متأسفانه شب گذشته به دنبال تماسی برای درخواست کمک در منطقه آزپیچ که با هدف فریب انجام شده بود، همکاران ما در راه اعزام به محل بودند که از سوی تروریست‌ها مورد حمله قرار گرفتند و سه نفر از آنها به شهادت رسیدند.

احمدی‌مقدم با اشاره به بررسی‌ها و تحقیقات برای برخورد با عاملان این حادثه تروریستی اظهار داشت: ما تأکید کرده بودیم که با توجه به اینکه ممکن است چنین فریب‌هایی وجود داشته باشد، همکاران ما در این مناطق به ویژه در هنگام شب با یک وسیله تردد نکنند که این موضوع در حال بررسی است.

فرمانده ناجا تصریح کرد: صبح امروز نیز در حمله‌ای که با سلاح‌های سنگین به یکی از پاسگاه‌های ما شد، متأسفانه یکی از مأموران ما به شهادت رسید.

فرمانده ناجا در ادامه خواستار ورود دستگاه دیپلماسی به این موضوع شد و گفت: این قابل قبول نیست که خاک پاکستان به محل امنی برای تروریست‌ها تبدیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز