خبرگزاری کار ایران

در هفته نیروی انتظامی؛

معاونت اجتماعی پلیس اصفهان مشاوره رایگان ارائه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۱۸۶

به منظور خدمات رسانی به همشهریان در هفته نیروی انتظامی مرکز مشاوره معاونت اجتماعی پلیس استان در دو شیفت صبح و بعد از ظهر خدمات مشاوره ای ارائه می‌دهد.

معاون اجتماعی پلیس استان اصفهان پیرامون خدمات مضاعف مراکز مشاوره پلیس استان گفت: به منظور خدمات رسانی مضاعف به همشهریان در هفته نیروی انتظامی مرکز مشاوره معاونت اجتماعی پلیس استان در دو شیفت صبح و بعد از ظهر خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ " جهانگیر کریمی " با بیان اینکه کارشناسان در طول هفته نیروی انتظامی آماده پذیرش و ارائه مشاوره هستند اظهار داشت: مشکلات و مسائل خانوادگی، فردی، حقوقی، کودک، تحصیلی، شغلی و همچنین ارائه خدمات مشاوره انتظامی(گذرنامه، گزینش و استخدام، حقوقی، پلیس راهنمایی و رانندگی و نظام وظیفه) از جمله خدمات کارشناسان مشاوره خواهد بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به بکارگیری کارشناسان مجرب در انجام ارائه خدمات مشاوره‌ای تصریح کرد: همشهریان می‌توانند در نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و در نوبت بعداز ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۶ از خدمات مشاوره‌ای بهره مند شوند.

وی عنوان داشت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند جهت پذیرش و کسب اطلاعات کامل با شماره تلفن ۲۱۸۳۰۳۰(بدون اضافه کردن عدد ۳) و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان –میدان امام(ره) –جنب مسجد شیخ لطف اله - معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان –مرکز مشاوره، مراجعه کنند..

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز