خبرگزاری کار ایران

وضعیت بچیروویچ هنوز مشخص نیست؛

مشحون: تا باک بنزین من پر باشد همچنان می‌رانم / برخی کم کاری ها طلا را تقدیم کره‌ای‌ها کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۷۲۲

اعتقاد دارم اگر کمی بیشتر دقت می‌کردیم مدال طلا شایسته ایران بود، ولی برخی کم‌کاری‌های بازیکنانی که روزشان نبود در کنار ناداوری و شرایط میزبانی باعثشد نتوانیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه تیم ملی بسکتبال نسبت به بازی‌های گوانگجو یک رده صعود داشت و به مدال نقره رسید گفت: خودمان دو دستی طلا را تقدیم کره‌ای‌ها کردیم.

محمود مشحون در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: کادر فنی و بازیکنان در بازی‌های آسیایی اینچئون عملکرد قابل قبولی داشتند و تمام تیم‌ها را با نمایشی عالی از صحنه خارج کردند و در دیدار فینال نیز قدرتمندانه ظاهر شدند و اعتقاد دارم اگر کمی بیشتر دقت می‌کردیم مدال طلا شایسته ایران بود، ولی برخی کم‌کاری‌های بازیکنانی که روزشان نبود در کنار ناداوری و شرایط میزبانی باعثشد نتوانیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

مشحون افزود: تیم ما در شرایطی نایب قهرمان شد که تیم چین به عنوان پنجمی، فیلیپین هفتمی، قزاقستان چهارمی دست یافتند و تایوان کلا از دور رقابت‌ها حذف شد اما تیم ما قدرتمندانه عمل کرد و در بازی‌ فینال با نتیجه ۷۷ بر ۷۹ مقابل کره شکست خورد که در بسکتبال نتیجه قابل توجهی محسوب می شود و در واقع ثانیه‌هاست که تیم برنده را مشخص می‌کند.

وی با بیان اینکه بسکتبال روند روبه رشدی را طی می کند، تاکید کرد: تیم ملی بسکتبال یک رده نسبت به گوانگجو ارتقا داشت ضمن اینکه در جام جهانی نیز رنکینگ ما از بیستم به هفدهم ارتقا پیدا کرد و این نشان می‌دهد که بسکتبال روند رو به رشدی دارد هر چند بعضی مغرضان نمی‌خواهند افتخارات بسکتبال را ببینند و تنها نیمه خالی لیوان را می بینند.

رئیس فدراسیون بسکتبال پیرامون ادامه همکاری با بچیروویچ سرمربی اسلوونیایی تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: فعلا او برای گذراندن تعطیلات به کشورش برگشته و هنوز چیزی مشخص نیست. او ۳ سال در ایران برای تیم ملی زحمت کشیده و عناوین مهمی چون قهرمانی جام ملت‌های آسیا و غرب آسیا، جام جو ویلیامز و… در کارنامه خودش دارد و امیدوار بودیم با طلای اینچئون از ایران برود که چنین چیزی ممکن نشد، اما این چیزی از ارزش‌ها و زحمات بچروویچ کم نمی‌کند.

مشحون افزود: بچیروویچ علاقمند است در ایران بماند و ما هم به ادامه همکاری علاقمندیم با این وجود واقعیت این است که هنوز تصمیمی در مورد آینده این مربی نگرفته‌ایم و در این زمینه باید با وزارت ورزش و کیومرثهاشمی و بزرگان ورزش صحبت کنم چرا که باید هزینه‌های مالی این مربی خارجی را تامین کنیم. قرارداد بچیروویچ ۱۰ روز دیگر به پایان می‌رسد و تا این لحظه تصمیمی در مورد ادامه همکاری با این مربی نگرفته‌ایم.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه آیا مشخص نبودن وضعیت مدیریت فدراسیون نیز در تصمیم‌گیری برای سرمربی‌گری تیم ملی تاثیرگذار است یا نه، گفت: باور کنید به فکر وضعیت خودم نیستم و تا لحظه‌ای که این افتخار را داشته باشم در خدمت بسکتبال باشم با قدرت به کارم ادامه می دهم و این مسئولیت تاثیرگذار در روش و رفتارم نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه به خدمت به بسکتبال کشور افتخار می کنم و مثل یک سرباز تا زمانی که بخواهند در خدمت این رشته خواهم بود گفت: تا زمانی که باک بنزین من پر باشد می‌رانم و هیچ عاملی نمی‌تواند باعثتوقف من شود. اینکه در فدراسیون بمانم یا نه به نظر وزارت ورزش بستگی دارد و امیدوارم هر چیزی که خیر و صلاح بسکتبال است اتفاق بیفتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز