خبرگزاری کار ایران

پنجمین جایزه روانشناسی دکتر کاردان اهدا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۷۱۰

رساله‌هایی که از آغاز سال ۱۳۹۱ در رشته‌های مختلف روانشناسی و علوم تربیتی دفاع شده‌اند، می‌توانند در پنجمین دوره جایزه دکتر کاردان شرکت کنند.

موسسه روانشناسی و علوم تربیتی دکترکاردان(دانشگاه تهران) با همکاری سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران در حمایت از پژوهش‌های نوآورانه در حوزه‌های روانشناسی و علوم تربیتی، جایزه سالانه‌‌ی " دکتر کاردان " را به رساله‌های برگزیده دانش‌پژوهان مقطع دکتری در رشته‌های روانشناسی و علوم تربیتی اهدا می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ مراسم اهدای پنجمین دوره این جایزه روز دوشنبه ۱۵ دیماه ۱۳۹۳ در تالار کوثر دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

رساله‌هایی که از آغاز سال ۱۳۹۱ در دانشگاه‌های سراسر کشور در رشته‌های مختلف روانشناسی و علوم تربیتی دفاع شده‌اند، می‌توانند در پنجمین دوره جایزه دکتر کاردان شرکت کنند.

شرکت‌کنندگان می‌بایست نسخه‌ای از رساله خود را به همراه خلاصه‌ای از آن(حداکثر در دو صفحه) تا پایان آبانماه به دبیرخانه جایزه به نشانی زیر ارسال نمایند: بزرگراه جلال آل احمد، روبروی کوی نصر(گیشا)، خیابان دکتر کاردان، موسسه روانشناسی و علوم تربیتی دکتر کاردان(دانشگاه تهران).

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز