خبرگزاری کار ایران

مدیر روزنامه غرب:

ترکیب خانه مطبوعات کرمانشاه باید تغییر کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۶۹۸

ترکیب خانه مطبوعات استان کرمانشاه نیازمند تغییرات اساسی است.

مدیر هفته نامه غرب گفت: بنده هم مثل سایر دوستان مطبوعاتی معتقدم ترکیب خانه مطبوعات استان باید تغییراتی بکند. البته آقای معتمدیان تا حدی که توان داشته برای مطبوعات استان زحمت کشیده است ولی ترکیب باید تغییر کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا کرمانشاه، حسنعلی مهدوی چشمه گچی اظهار داشت: بنده به یاد ندارم مشکلی برای نشریه غرب پیش آمده باشد و رئیس فعلی خانه مطبوعات(آقای معتمدیان) برای حل مشکل کمک وپیگیری نکرده باشد و الان هم فکر می‌کنم وی باید در ترکیب جدید خانه مطبوعات حضور داشته باشند.

وی یادآور شد: البته انتظار می‌رفت خانه مطبوعات استان کرمانشاه تلاشهای بیشتری برای دفاع از حقوق مطبوعات می‌کرد ولی در دوران معاونت مطبوعاتی فردی مثل محمدعلی رامین که ضد مطبوعات بود خانه مطبوعات کرمانشاه چه از دستش بر می‌آمد؟

مدیر هفته نامه غرب افزود: ولی در زمان مدیریت حجت الاسلام آفتابی که ارشاد اسلامی کرمانشاه بودجه میلیاردی داشت ضعف خانه مطبوعات باعثشد حتی یک ریال کمک مادی یا غیرمادی از کمکهای سفر مقام معظم رهبری نصیب مطبوعاتی‌های کرمانشاه نشود در حالیکه اعتبارات فرهنگی این سفر پرخیر و برکت خیلی بالا بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز