خبرگزاری کار ایران

افتتاح همزمان دو نمایشگاه کتاب استانی

کد خبر : ۲۱۱۶۴۹

دویست و شصت و پنجمین و دویست و شصت و ششمین نمایشگاه‌های کتاب استانی؛ صبح فردا(۱۶ مهر) به‌صورت هم زمان در استانهای کرمانشاه و اردبیل افتتاح می‌شود.

دویست و شصت و پنجمین نمایشگاه کتاب استانی و دهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه با حضور۴۰۰ ناشر از سراسر کشور و ۴۸ هزار عنوان کتاب در ۲۱۰ غرفه درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه واقع درپارک شاهد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ برای این نمایشگاه مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته شده است. برگزاری نشست‌های تخصصی درحوزه نشر، سبک زندگی، برگزاری ویژه‌برنامه سفر پربرکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، نشست تاریخچه تعزیه در ایران، جشن غدیر، اجرای نمایش خیابانی و جشن کودک با حضور قلقلی ازجمله برنامه‌های جنبی درنظرگرفته شده برای این نمایشگاه است.

همچنین دویست و شصت و ششمین نمایشگاه کتاب استانی و دهمین نمایشگاه کتاب اردبیل با حضور۳۰۰ ناشر و ارائه ۳۰ هزار عنوان کتاب در ۱۵۰ غرفه درمحل دائمی نمایشگاه‌های اردبیل واقع در ضلع جنوبی دریاچه شورابیل برگزار می‌شود.

برای این نمایشگاه مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب درنظر گرفته شده است. برگزاری جشن کودک و خانواده، نقد و بررسی مطبوعات محلی، گردهمایی کتابداران مساجد، مراسم شب شعر، رونمایی کتاب، نشست‌های تخصصی و ایستگاه سرگرمی‌های کودکان و نوجوانان ازجمله برنامه‌های جنبی است که برای این نمایشگاه درنظرگرفته شده است.

این نمایشگاه‌ها به صورت همزمان از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ مهرماه برگزار می‌شوند.

نمایشگاه‌های کتاب استانی با همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و حمایت معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز