خبرگزاری کار ایران

با اکران فیلم «تتل و راز صندوقچه»؛

جشنواره فیلم کودک در گیلان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۶۴۰

اکران فیلم‌ها در چهار سانس۱۱-۹،۱۳-۱۱،۱۷-۱۵،۱۹-۱۷ در سینما میرزا کوچک رشت صورت می‌گیرد.

جشنواره فیلم کودک در گیلان، با اکران فیلم «تتل و راز صندوقچه» آغاز شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان این مطلب اظهار کرد: اکران بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان از امروزبا اکران فیلم تتل و راز صندوقچه در رشت آغاز شد.

فیروز فاضلی، با اشاره به آغاز اکران بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در گیلان گفت: بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان یک رخداد فرهنگی در جهت توسعه فعالیت فرهنگی هنری، شناخت مولفه‌های ذاتی سینمای کودک و نوجوان درحوزه فرم و محتوا مبنی بر مبانی و ارزش‌های بومی و تعلیم تربیت دینی، است.

وی با بیان اینکه این جشنواره همزمان با اصفهان در گیلان و ۲۰ استان دیگر برگزار میشود، افزود: اکران همزمان بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان از امروزدر رشت آغاز شده و تا ۱۸ مهر ادامه دارد.

فاضلی از اکران هفت فیلم در گیلان خبر داد و اظهار کرد: اکران فیلم‌ها در چهار سانس۱۱-۹،۱۳-۱۱،۱۷-۱۵،۱۹-۱۷ در سینما میرزا کوچک رشت صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برخی از فیلم‌ها قدیمی بوده و کیفیت خوبی نداشت در نتیجه از جدول اکران حذف شد، تصریح کرد: گنجشکک اشی مشی، چتر سبز، باغ بهشت، تتل و راز صندوقچه، قول، سرزمین رها و آوا از فیلم‌های اکرانی در گیلان هستند.

گفتنی است، بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان کشور از ۱۱ تا ۱۴ مهر ماه جاری در اصفهان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز