خبرگزاری کار ایران

پس از خاتمه اعتصاب:

اولین جلسه کارگران معترض سنگرود با مدیران تامین اجتماعی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۶۱۶

«در جلسه امروز راهکارهای مختلفی را برای بازنشستگی زودهنگام کارگران مورد ارزیابی قرار گرفت. / دومین جلسه بررسی وضعیت بازنشستگی کارگران معدن سنگرود با سازمان تامین اجتماعی روز یکشنبه(۲۰ مهر ماه) برگزار می‌شود.»

اولین جلسه بررسی وضعیت بازنشستگی کارگران معدن زغال سنگ سنگرود، صبح امروز سه شنبه در محل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

«مرتضی نیک‌پور» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: مذاکرات نمایندگان کارگران معدن سنگرود با مقامات سازمان تامین اجتماعی که قرار بود دیروز دوشنبه انجام شود صبح امروز سه شنبه(۱۵ مهر) با حضور ۵ نفر از اعضای شورای اسلامی کار معدن سنگرود و مقامات تامین اجتماعی از جمله معاونت فنی و در آمد، مدیر کل فنی و مستمری و مدیر کل فنی و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی پیرامون بررسی وضعیت بازنشستگی کارگران معدن سنگرود برگزار شد.

نماینده کارگران معدن سنگرود با بیان اینکه تمامی کارگران این معدن حداکثر تا پایان سال ۹۸ با سوابق کاری بالای ۱۶ سال به بازنشستگی می‌رسند، گفت:۸۸ کارگر تا پایان سال جاری، ۵۰ کارگر تا پایان سال ۹۴،۴۶ کارگر تا پایان سال ۹۵، و مابقی کارگران با سوابق کمتر حدفاصل سال‌های ۹۶ تا پایان سال ۹۸ به مرور شرایط بازنشستگی را پیدا می‌کنند.

به گفته نیک‌پورحاضرین در جلسه امروز راهکارهای مختلفی را برای بازنشستگی زودهنگام کارگران مورد ارزیابی قرار دادند.

نماینده کارگرانزمان برگزاری دومین جلسه بررسی وضعیت بازنشستگی کارگران معدن سنکرود با سازمان تامین اجتماعی را روز یکشنبه هفته آینده(۲۰ مهر ماه) اعلام کرد و در خاتمه از مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در خواست کرد شرایط را برای بازنشستگی این تعداد کارگر تسهیل کند.

گفتنی است؛ بعد از اجتماع چهار روزه ۲۸۰ کارگر معدن سنگرود در تهران مقابل ساختمان وزارت کار، سازمان توسعه معادن کشور و مجلس که با قول مساعد مسئولان برای پی گیری وضعیت کارگران و معدن همراه بود، در ‌‌‌نهایت قرار شد جلسه‌ای بین نمایندگان کارگری معدن سنگرود با نمایندگانی از سازمان تامین اجتماعی پیرامون وضعیت بازنشستگی کارگران برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز