خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران شهرداری اهواز با قول پرداخت مطالبات خاتمه یافت

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۵۷۹

مسئولان شهرداری اهواز با حضور در جمع کارگران معترض به آنان قول پرداخت مطالبات معوقه‌شان حداکثر تا پایان روز پنجشنبه(۱۷ مهر) را دادند.

صبح امروز حدود ۱۲۰ نفر از کارگران خدماتی شهرداری منطقه ۲ اهواز در اعتراض به پرداخت نشدن بیمه و سنوات و عیدی سال گذشته در مقابل ساختمان شهرداری مرکز واقع درخیابان سپاه اهواز تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسئولان شهرداری اهواز با حضور در جمع کارگران معترض به آنان قول پرداخت مطالبات معوقه‌شان حداکثر تا پایان روز پنجشنبه(۱۷ مهر) را دادند.

یکی از کارگران حاضر در تجمع امروز به ایلنا گفت: سال گذشته کارگران خدماتی منطقه ۲ شهرداری اهواز تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری «مروارید درخشان» کار می‌ کردند که بعد از قطع همکاری پیمانکار در پایان اسفندماه سال گذشته، حق سنوات به همراه بیش از ۷ ماه بیمه سال ۹۲ حدود ۲۰۰ کارگر هنوز پرداخت نشده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر این کارگران با شرکت پیمانکاری «صنعت یاران» برای ادامه همکاری با شهرداری منطقه دو قرارداد منعقد کرده‌اند، یادآور شد: شرکت پیمانکاری «مروارید درخشان» سال گذشته حقوق کارگران خدماتی را با چند ماه تاخیر پرداخت می‌کرد.

به گفته این کارگر؛ تاخیر در پرداخت صورت وضعیت‌های مالی شرکتهای پیمانکاری زیرمجموعه شهرداری اهواز، عامل اصلی تعویق حقوق کارگران خدمات شهری و فضای سبز است.

این کارگر خدماتی شهرداری اهواز با بیان اینکه کارگران به دلیل نداشتن امنیت شغلی و ترس از اخراج قدرت بیان مشکلاتشان را ندارند و در صورت اعتراض تهدید به اخراج می‌شوند، افزود: در تجمع امروز مسئولان شهرداری مرکزی اهواز قول وصول مطالبات کارگران خدماتی را حداکثر تا پایان روز پنجشنبه دادند به همین دلیل کارگران خدماتی بعد از یک ساعت اعتراض با اعتماد به قول مسئولان شهرداری مرکز، به تجمع خود خاتمه دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز