خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پست استان اصفهان:

۴ ایستگاه خدمات الکترونیکی در پست مرکزی اصفهان راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۵۶۹

ثبت نام اینترنتی، پرداخت قبوض، رزرو هتل، فروش بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس، فروش آنلاین نمایشگاه و ثبت نام کارت هوشمند ملی در چهار ایستگاه کاری پست نشاط اصفهان انجام می شود.

مدیرکل پست استان اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به ۱۷ مهرماه روز جهانی پست گفت: شعار روز جهانی پست ارتباط ماندگار نامگذاری شده و سال جاری نیز از سوی وزیر ارتباطات با شعار نوآوری و ارتقای کیفیت خدمات پستی نامگذاری شده که ما این را یک تعهد سازمانی برای خود می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید سعید رجالی با بیان اینکه ایران ۳ سال پس از تاسیس اتحادیه پست به عضویت آن در آمد، اظهار داشت: ما با تمام کشور‌ها به جز رژیم صهیونیستی ارتباط پستی داریم و پست جموری اسلامی یک عضو موثر در اتحادیه پست بوده و در کنگره‌ای که هر ۴ سال یک بار برگزار می‌شود، پیشنهاداتی ارائه می‌کنیم و سال گذشته نیز موفق به دریافت مدال نقره کیفیت شدیم.

رجالی به اقدامات اداره کل پست استان اصفهان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته پست استان اصفهان توانست در چهار شاخص ترافیک، درآمد، کیفیت و مدیریت هزینه رتبه نخست را در کشور کسب کند.

وی اضافه کرد: این اداره کل طی ۶ ماهه گذشته توانست در میان استان‌های کشور رتبه نخست را به دست آورد.

مدیر کل پست استان اصفهان تعداد واحدهای پستی استان را هزار و ۶۳ واحد عنوان کرد و بیان داشت: از این تعداد واحد پستی، ۸۶ واحد دولتی و مابقی واحدهای پست خصوصی و قبول هستند.

وی ادامه داد: پوشش جمعیتی پست استان اصفهان در پایان شهریور امسال ۴ هزار و ۵۹۰ نفر جمعیت برای یک واحد پستی بوده و به همین سبب به شاخص‌های بین المللی در حال نزدیک شدن هستیم.

وی اداره کل پست استان را مرکز مبادله ۸ استان کشور اعلام کرد و اظهار داشت: در حال حاضر در سطح استان اصفهان ۵۷۶ صندوق پستی منصوبه وجود دارد و تعداد ۱۷۹۵ صندوق پست شخصی نیز به متقاضیان واگذار شده که ۳۴۲ فقره از آن‌ها هوشمند هستند.

رجالی تصریح کرد: طی ۶ ماهه گذشته ۶ هزار و ۳۴۸ فقره کارت پستال الکترونیکی توسط پست استان اصفهان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: تا پایان شهریور سال جاری تعداد ۱۳ میلیون و ۲۰۶ هزار مرسوله وارد استان اصفهان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۳ درصد رشد داشته است.

رجالی با اشاره به درصد نصب پلاک کد پستی ۱۰ رقمی استان اصفهان، تصریح کرد: تکلیف داریم که تا پایان امسال ۱۰۰ درصد مکان‌های شهری و تا پایان سال ۹۴ تمامی مکان‌های روستایی را به هنگام سازی و نصب پلاک انجام دهیم.

مدیرکل پست استان اصفهان به معرفی سرویس الکترونیکی مبتنی بر اینترنت پرداخت و افزود: خدمات این سرویس شامل ثبت نام اینترنتی، پرداخت قبوض، رزرو هتل، فروش بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس، فروش آنلاین نمایشگاه و ثبت نام کارت هوشمند ملی است که در چهار ایستگاه کاری پست نشاط اصفهان مشغول فعالیت می‌شود.

وی ادامه داد: این سرویس در نواحی پستی ملک شهر، خوراسگان، نجف آباد، خمینی شهر، کاشان، مبارکه و فلاورجان در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز