خبرگزاری کار ایران

برگزاری دومین کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۵۶۶

دومین کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی در سال ۱۳۹۳ به میزبانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان برگزار شد‏.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به برگزاری دومین کار گروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی در سال ۱۳۹۳ به میزبانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: این جلسه با شرکت مدیران سازمان‌های کارگروه تخصصی امداد و نجات و با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در سالن کنفرانس ستاد جمعیت استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، داریوش کریمی اظهار داشت: این جلسه با محوریت بررسی حوادثسه ماهه تابستان و حوادثویژه شش ماهه اول سال تشکیل شد.

کریمی ادامه داد: همچنین در خصوص خطوط سه رقمی امدادی و تداخلات و مزاحمت‌های این خطوط بحثو بررسی شد و مقرر گردید مخابرات، صداوسیما و کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه انجام وظایف سازمانهای شهرداری، آتش نشانی، آب و فاضلاب و هلال احمر با توجه به فصل پائیز و وقوع بارندگی‌های این فصل مطابق شرح وظایف جهت آبگرفتگی منازل و معابر بود.

معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان اضافه کرد: همچنین در خصوص کوچ عشایر و تسریع انجام این امر و مباحثامدادی مربوطه با توجه به احتمال بارشهای فصلی بحثو تبادل نظر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز