خبرگزاری کار ایران

در پیام مشترکی عنوان شد؛

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان از مردم برای شرکت در جشن عاطفه‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۴۸۵

فرزندان امروز ایران اسلامی‌مان به‌ویژه دانش آموزان و دانشجویان، آینده سازان فردای میهن عزیزمان هستند که در سایه تربیت صحیح اسلامی و حمایت‌های مادی و معنوی شهروندان می‌توانند سهم بزرگی در تولید فکر و اندیشه و اخلاق داشته باشند.

علم و دانش و دانایی، لازمه یک جامعه پویا و بانشاط و شاداب است و هرجامعه‌ای که به رشد و تعالی و پیشرفت و استقلال همه جانبه می‌اندیشد، می‌باید بیش از پیش به سلاح علم و دانش مجهز شود.

به گزارش ایلنا از رشت، در این پیام آمده است: فرزندان امروز ایران اسلامی‌مان به‌ویژه دانش آموزان و دانشجویان، آینده سازان فردای میهن عزیزمان هستند که در سایهٔ تربیت صحیح اسلامی و حمایت‌های مادی و معنوی شهروندان می‌توانند، سهم بزرگی در تولید فکر و اندیشه و اخلاق داشته باشند.

اکنون که با آغاز ماه مهر فضای مدارس سراسر کشور به زیور جوانه‌های دانش آراسته شده و عطوفت و مهرورزی معنایی تازه یافته و خانواده‌ها با همت و تلاشی مضاعف، گلهای باغ زندگی‌شان را بدون هیچ کمی و کاستی در سر کلاس درس حاضر و آماده ساخته‌اند، هستند دانش آموزانی که به دلیل نداشتن سرپرست و فقر و محرومیت کام‌شان تلخ و بساط‌شان خالی از دفتر و قلم هست حال آنکه می‌توان با اندکی همت کام جانشان را شیرین و لبخند را به آنان ارزانی داشت.

از اینرو کمیته امداد امام خمینی(ره) همه ساله با برگزاری جشن بزرگ عاطفه‌ها و فراخوان مردم جهت پیوستن به بزرگ‌ترین شبکه نیکوکاری کشور، اندیشه‌های آگاه را مخاطب ساخته و دستهای پرمهرنیک اندیشان نیکوکار را برای دستگیری و کمک رساندن به گلهای باغ عاطفه به یاری فرامی خواند.

حال که امسال نیز این جشن بزرگ با شعار مهردر انتظار مهر به مدت سه روز از تاریخ ۱۶تا ۱۸ مهر ماه در سراسر استان گیلان برگزار می‌شود از عموم مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه همچنین ادارات و مراکز و نهادهای دولتی و خصوصی و اصناف و کسبه و بازاریان محترم، کشاورزان عزیز، جامعه فرهنگی استان، جامعه پزشکی، جامعه هنری، جامعه ورزشی و ورزشکاران وسایر اقشار فرهیخته استان دعوت می‌‌شود با حضور و مشارکت مادی و معنوی در این جشن بزرگ در شادی دل فقرا و نیازمندان سهیم باشید.

زین العابدین قربانی محمد علی نجفی
نماینده ولی فقیه دراستان استاندار گیلان
امام جمعه شهر رشت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز