خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز تاکید کرد:

الکترونیکی شدن پروانه ساخت و سازها در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۴۲۹

فرمانداران عهده‌دار نظارت بر روند ساخت و ساز‌ها در حرایم شهر‌ها و شهرداران نیز موظف بر رصد روند هر گونه ساخت در داخل محدوده‌های شهری هستند. / مدیران دستگاه‌های اجرایی، بخشی از منابع مالی را، به اجرایی ساختن دولت الکترونیک در دستگاه‌ها اختصاص دهند.

استاندار البرز، صدور پروانه ساخت و ساز به صورت الکترونیکی را علاوه بر تسریع بر فرایند اجرای قانون، موجب جلوگیری از تخلفات احتمالی دانست.

به گزارش ایلنا در کرج، سید حمید طهایی با بیان این مطلب در جلسه شورای برنامه ریزی استان البرز افزود: یکی از عوامل اصلی در گسترش فرایند ساخت و سازهای غیرمجاز طولانی شدن پروسه اداری است و همین امر نیز موجب می‌شود تا سازنده بنا رغبتی برای اخذ مجوز و طی کردن مراحل متعدد نداشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت اجرای دولت الکترونیک در دستگاه‌ها، تصریح کرد: در صورت صدور پروانه ساخت و ساز به صورت الکترونیکی می‌توان ضمن تسریع در فرایند صدور مجوز، مانع از بروز تخلفات احتمالی نیز شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که بر اساس مصوبه قانونی، دولت الکترونیک تا پایان سال باید در کلیه دستگاه‌ها اجرایی شود، با مهم دانستن اجرای این طرح تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی چناچه نیاز است می‌توانند بخشی از منابع مالی را به اجرایی ساختن دولت الکترونیک در دستگاه‌ها اختصاص دهند.

طهایی در ادامه تصریح کرد: هر گونه تأخیر در اجرای این طرح، موجب بازخواست مدیران خواهد شد.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه فرمانداران عهده دار نظارت بر روند ساخت و ساز‌ها در حرایم شهر‌ها و شهرداران نیز موظف بر رصد روند هر گونه ساخت در داخل محدوده‌های شهری هستند، فرمانداران و شهرداران را مکلف ساخت تا زمینه‌ها و زیرساخت‌های الکترونیکی شدن فرایند صدور پروانه ساخت و مجوز و را در دستگاه‌ها و سازمان‌ها هر چه سریع‌تر فراهم سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز