خبرگزاری کار ایران

رییس شاخه جوانان حزب اعتماد ملی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

حزب اعتماد ملی از پتانسیل خود برای انتخابات مجلس استفاده می‌‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۳۳۰

تلاش حزب اعتماد ملی تربیت نیروهای نخبه سیاسی برای آینده کشور است / شاخه جوانان جزء لاینفک حزب اعتماد ملی است و این شاخه بنای جدایی نداشته، ندارد و نخواهد داشت / بنای حزب بر آن است که فضای سیاسی کشور را از دست ندهد.

رییس شاخه جوانان حزب اعتماد ملی گفت: متاسفانه به محض فعالیت مجدد شاخه جوانان حزب برخی رسانه‌ها بدون غرض و سوءنیت شیطنت کرده و دست به انتشار شایعات مبنی بر جدایی شاخه جوانان از بدنه حزب کردند. شاخه جوانان جزء لاینفک حزب اعتماد ملی است و بنای جدایی نداشته، ندارد و نخواهد داشت. شاخه جوانان در تمام تصمیمات خود با شخص رده اول حزب اقای مهدی کروبی و در نبود یا عدم دسترسی به ایشان با آقای رسول منتجب نیا مشورت می‌کند.

حجت نظری فومنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به برنامه‌های جدید این حزب در خصوص عضو گیری و فعالیت‌های مجدد حزبی، گفت: طی این برنامه‌های جدید تدوین شده تا حد زیادی نیروهای جوان و قدیمی حزب فراخوان شده که باعثبازیابی مجدد توان شاخه جوانان حزب شده است. اما هنوز بخشی از نیروهای حزب در دسترس نیستند و تلاش ما همچنان در جهت فراخوان آنان به حزب است.

رییس شاخه جوانان حزب اعتماد ملی اضافه کرد: بسیاری از جوانان و دانشجویان فعال و علاقه‌مند به فعالیت حزبی وقتی فهمیدند که حزب اعتماد ملی و مشخصا شاخه جوانان آن دوباره فعالیت خود را آغاز کرده است تقاضا عضویت به طرق مختلف مجازی و حقیقی داده‌اند که قابل تقدیر و امیدوار کننده است.

وی با اشاره به محدودیت فعالیت‌های حزب اعتماد ملی در برخی استان‌های کشور، تصریح کرد: متاسفانه برخی دوستان نسبت به حوه عملکرد حزب در برخی استا گله‌مند هستند که در پاسخ به تقاضای این دوستان باید اعلام کنیم هنوز حزب با کمبود امکاناتی به لحاظ راه اندازی برنامه‌های حزبی و تشکلاتی دارد که به محض رفع این مشکلات پاسخگوی تقاضای آنان خواهیم بود.

نظری درباره برنامه‌های جدید شاخه جوانان حزب اعتماد ملی، افزود: در دور جدید علی رغم فعالیت کمیته‌های تحت نظر شاخه جوانان تصمیم به تقویت برنامه‌های این کمیته‌ها گرفته که در همین راستا آئین نامه‌های مجزا، شورای مرکزی مجزا و برنامه‌های مدون و جاری در کار فعالیت کلی حزب دیده شده است.

رییس شاخه جوانان حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه تلاش حزب اعتماد ملی تربیت نیروهای نخبه سیاسی برای آینده کشور است، گفت: امیدواریم بتوانیم که به لحاظ فعالیت سیستماتیک سیاسی نیروی جوان و البته کارآمدی را برای آینده سیاسی کشور معرفی کنیم که در همین راستا در نظر داریم تا در قالب کمیته پژوهش و آموزش جلساتی را حول محور تربیت و آموزش در حوزه دانشجویی برگزار کنیم.

وی همچنین در پاسخ به ادعای برخی رسانه‌های مبنی بر احتمال انشقاق شاخه جوانان از بدنه حزب اعتماد ملی، تاکید کرد: متاسفانه به محض فعالیت مجدد شاخه جوانان حزب برخی رسانه‌ها بدون غرض و بدون سوء نیت شیطنت کرده و دست به انتشار شایعات مبنی بر جدایی شاخه جوانان از بدنه حزب کردند. این مساله آنقدر مضحک بود که به آن توجه نداشتیم و بحثی حول آن در شورای مرکزی حزب نیز صورت نگرفت. اما اکنون به دلیل انتشار گسترده‌تر این شایعه در جواب آن به صراحت اعلام می‌کنیم که شاخه جوانان جزء لاینفک حزب اعتماد ملی است و این شاخه بنای جدایی نداشته، ندارد و نخواهد داشت.

نظری ادامه داد: شاخه جوانان در تمام تصمیمات خود با شخص رده اول حزب اقای مهدی کروبی و در نبود یا عدم دسترسی به ایشان با آقای رسول منتجی نیا جانشین ایشان مشورت می‌کند.

وی درپایان نیز تاکید کرد: اخبار خوبی درباره فعالیت حزب اعتماد ملی در روزهای آتی خواهید شنید که در بیان بخشی از جزییات آن می‌توانم بگویم بنای حزب بر آن است که فضای سیاسی کشور را از دست نداده و از پتانسیل خود برای انتخابات آینده استفاده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز