خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کشور به ایلنا خبر داد:

ایجاد پایگاه‌های بهداشتی درمساجد تهران

کد خبر : ۲۱۰۰۱

در این پایگاه‌های بهداشتی امور تشخیصی و مشاوره‌ای انجام می‌شود و همچنین پزشکان بیماران را می‌توانند ارجاع دهند.

ایلنا: مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کشور گفت: با مرکزرسیدگی به امور مساجد تفاهم نامه‌ای به امضا رسیده است که به موجب آن در مساجد یک پایگاه بهداشتی ایجاد می‌شود.

شکور امیدی درگفتگو با خبرنگارایلنا بااعلام این مطلب گفت: ابتدا این پایگاه‌های بهداشتی به صورت پایلوت در مساجد استان تهران و بعد در سراسر کشور ایجاد می‌شود.

وی در مورد هدف ایجاد پایگاه‌های بهداشتی در مساجد گفت: هدف این است که وقتی مردم نمازگزار به مسجد می‌روند در آنجا تست قند شود و به بیماری آن‌ها رسیدگی شود  همچنین با این کار به بیماران بی‌بضاعت  کمک هم می‌شود.

مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کشور باتاکید براینکه با این اقدام، مساجد پناهگاه بیماران خواهد شد، افزود: مسجد تنها نباید محلی برای عبادت باشد بلکه خدمات رسانی هم باید در آن صورت گیرد که این کار با امور مساجد هماهنگ  شده است و انشاالله از این هفته اجرایی می‌شود.

امیدی در پاسخ به این سوال که بودجه ایجاد پایگاه‌های بهداشتی در مساجد از کجا تامین می‌شود، افزود: بودجه این کار از سوی خیرین و همچنین امور مساجد تامین می‌شود زیرا امور مساجد از وضع مالی مطلوبی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: در این پایگاه‌های بهداشتی امور تشخیصی و مشاوره‌ای انجام می‌شود و همچنین پزشکان بیماران را می‌توانند ارجاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز