خبرگزاری کار ایران

در جریان بازگشت‌منتظری نیستیم؛

افجه‌ای: نگرانی ما موقت است / قلعه‌نویی به کارش ادامه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۰۶۷

در مجموع از عملکرد کادر فنی راضی هستیم، چون تیم ما در جدول جایگاه خوبی دارد و خوب هم امتیاز گرفته و اصلا حرفه‌ای نیست که الان صحبت از تغییرات در کادر فنی بکنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال در حال حاضر قصد ندارد در مورد تغییر در کادر فنی تیمش صحبت کند چراکه معتقد است آبی‌پوشان تهرانی فعلا در مکان‌دوم جدول قراردارند و امتیازات خوبی هم کسب کرده‌اند و بحرانی که در این مجموعه وجود ندارد.

گفت‌وگوی سید سعید افجه‌ای با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

با توجه به ۳ شکست متوالی استقلال جایگاه قلعه‌نویی در تیم محکم است؟
ما در جدول جایگاه مناسبی داریم و نمی‌دانم چرا لیگ ایران اینطوری است که ما دوم جدول هستیم و می‌گویند بحران داریم، اما بعضی تیم‌ها که هشتم یا هفتم جدول هستند، بحران ندارند. در مجموع از عملکرد کادر فنی راضی هستیم، چون تیم ما در جدول جایگاه خوبی دارد و خوب هم امتیاز گرفته و اصلا حرفه‌ای نیست که الان صحبت از تغییرات در کادر فنی بکنیم.

اما ۳ باخت متوالی اتفاقی نیست که به راحتی از کنار آن بگذرید؟
درست است ۳ باخت متوالی داشتیم، اما مشکلات ما را هم ببینید. یکسری از بازیکنان ما مصدوم بودند و برخی بازیکنان هم در تیم ملی امید بودند. من در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم و امیر قلعه‌نویی باید بحث‌های فنی را بگویند، اما در مجموع ناراضی نیستیم و زمان مناسبی نیست که وارد این بحث‌ها شویم. ما در جدول دوم هستیم و خیلی بیشتر از اینها باید به کادر فنی زمان بدهیم.

یعنی نگرانی خاصی ندارید؟
در فوتبال همه نگرانی دارند، چون قشنگی فوتبال به این است که قابل پیش‌بینی نیست. همه تیم‌ها نزدیک هم هستند و همه جلوی ما انگیزه دارند. به هر حال این مسائل در فوتبال هست و هر طرفداری برای تیمش نگرانی دارد.

استقلال می‌تواند از این شرایط خارج شود؟
صد در صد همینطور است و شک نداریم تیم از روند فعلی خارج می‌شود. بد شانسی برای هر تیمی هست، اما تیم ما جوان و قدرتمند است و مربی کار کشته و با کارنامه‌ای داریم و اگر نگرانی داریم، موقت است.

گویا هیات‌مدیره باشگاه قصد داشته ۵ درصد از قرارداد بازیکنان را به عنوان جریمه در نظر بگیرد، اما افشارزاده به شدت با این مسئله مخالفت کرده، این اخبار صحت دارد؟
بحثچند درصد نبوده؛ بلکه ما آیین نامه‌ای را برای کمیته انضباطی باشگاه تصویب کرده‌ایم و همه این مسائل در آن مشخص شده است. این احتمال و جود دارد که در هیات‌مدیره این بحثرا مطرح کنیم و به کمیته انضباطی بدهیم، اما بعید است چنین رقمی باشد. افشارزاده مخالف این درصدها است که از طریق مطبوعات مطرح شده است. وی در ایران نبود و دیروز آمد و اصلا در جریان نبود و این مسائل امروز در جلسه هیات‌مدیره مطرح می‌شود.

گویا قلعه‌نویی خواستار بازگشت منتظری درنیم فصل به استقلال شده، این خبر صحت دارد؟
من هم این خبر را در سایت‌ها خوانده‌ام. بنده و هیات‌مدیره هیچ اطلاعی از این موضوع نداریم و اگر این مسئله رسمی شد، قطعا اعلام می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز