خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان:

تأمین اجتماعی لرستان ۲۸۰میلیارد ریال از شهرداری‌ها طلب دارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۰۰۴

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان گفت: مطالبات این نهاد از شهرداری‌های استان ۲۸۰ میلیارد ریال است.

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان گفت: مطالبات این نهاد از شهرداری های استان ۲۸۰ میلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازخرم آباد، شهناز حمزه لویی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بیشترین میزان این مطالبات مربوط به شهرداری های بروجرد و الیگودرز است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر بیمه کارگران ساختمانی، قالیبافان، رانندگان و باربران موجب بروز مشکلات بسیاری برای سازمان شده و با توجه به بخش نامه کشوری، ریزش بخشی از این بیمه ها و کاهش تعداد بیمه شدگان انجام خواهد شد.

وی با بیان انیکه تامین اجتماعی لرستان ماهیانه ۲۷۰ میلیارد ریال مستمری به بازنشستگان پرداخت می کند گفت: گسترش تعامل و ارتباط با نهادهای اجرایی یک ضرورت است و تامین اجتماعی برای خدمت رسانی مطلوب به بیمه شدگان و مستمری بگیران از هیچ فعالیتی کوتاهی نمی کند.

وی افزود: این سازمان برای پرداخت تعهدات بلندمدت و کوتاه مدت به بیمه شدگان و بازنشستگان نیازمند وصول مطالبات قانونی خود است بنابراین کارفرمایان واحدهای تولیدی با پرداخت بدهی های خود، سازمان را در راستای تحقق اهداف خود، یاری دهند.

به گفته حمزه لویی هم اکنون ۱۱ شعبه تامین اجتماعی با چهار کارگزاری و پنج شعبه اقماری به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی اضافه کرد: تامین اجتماعی لرستان ۲۰۰ هزار نفر بیمه شده اصلی با جمعیت ۷۰۰ هزار نفر وابستگان، معادل ۴۰ درصد جمعیت استان را تحت پوشش قرار داده است.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی یکی از بزرگترین نهادهای خدماتی و یک سیستم درآمد هزینه است و هم اکنون ۳۵ هزار بازنشسته استان از خدمات این نهاد استفاده و ماهانه ۲۷۰ میلیارد ریال مستمری و حقوق دریافت می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز