خبرگزاری کار ایران

ابراهیم الجعفری:

عراق از هیچ کشوری درخواست اعزام نیروی زمینی نکرده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۹۱۶

آگاهی جهانی و بین‌المللی نسبت به این مساله به وجود آمده است که آنچه در عراق رخ می‌دهد، فاجعه‌ای انسانی است که محدود به این کشور نمی‌شود بلکه به کشورهای منطقه و همه کشورهای جهان کشیده می‌شود به ویژه آن‌که ملیت عناصر داعش از اروپا و آمریکا و دیگر قاره‌های جهان است.

«ابراهیم الجعفری» وزیر خارجه عراق تاکید کرد که بغداد از هیچ کشوری درخواست اعزام نیروی زمینی نکرده است.

به گزاش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، الجعفری گفت که آگاهی جهانی و بین‌المللی نسبت به این مساله به وجود آمده است که آنچه در عراق رخ می‌دهد، فاجعه‌ای انسانی است که محدود به این کشور نمی‌شود بلکه به کشورهای منطقه و همه کشورهای جهان کشیده می‌شود به ویژه آن‌که ملیت عناصر داعش از اروپا و آمریکا و دیگر قاره‌های جهان است.

وزیر خارجه عراق تاکید کرد که بغداد با ائتلاف بین‌المللی ضد داعش بر سر احترام به حاکمیت عراق و بمباران نکردن مناطق مسکونی به توافق رسیده است.

وی تصریح کرد که دولت عراق از هیچ کشوری درخواست اعزام نیروهای زمینی به عراق برای مقابله با داعش نکرده است.

الجعفری در ادامه گفت که عراق خواستار کمک تسلیحاتی، حمایت لجستیکی و هوایی از نیروهای عراقی است.

وزیر خارجه عراق تصریح کرد که این کشور به لحاظ نیروی زمینی مشکلی ندارد زیر دارای ارتش، نیروهای پیشمرگه، گارد ملی و نیروهای مردمی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز