خبرگزاری کار ایران

سردار فیروز آبادی:

رادیو در زمان جنگ منبع آگاهی‌بخشی بود

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۸۸۲

انسان‌سازی، جامعه‌سازی و وحدت ملی که رادیو در چند نوبت برنامه، صحبت‌های معنوی امام راحل(ره) را پخش می‌کرد؛ باعثامیدواری و قوت در دل مردم می‌شد.

سردار فیروز آبادی در نشست نقش ماندگار رادیو در هشت سال دفاع مقدس که در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد؛ از نقش رادیو در ثبت ایثارگری‌ها سخن گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ رییس ستاد کل نیروهای مسلح در این نشست گفت: رادیو در زمان جنگ منبع آگاهی‌بخشی بود که مردم می‌توانستند اخبار جبهه را به وسیله آن دریافت کنند. انسان‌سازی، جامعه‌سازی و وحدت ملی که رادیو در چند نوبت برنامه، صحبت‌های معنوی امام راحل(ره) را پخش می‌کرد؛ باعثامیدواری و قوت در دل مردم می‌شد.

وی ادامه داد: نقش رادیو در دفاع مقدس از آغاز جنگ شروع شد و از همین جا بود که رادیو نقش میانداری خود را آغاز کرد.

سردار فیروز آبادی اظهار داشت: امروزه ملت‌ها به عنوان نقش‌آفرینان جدید می‌توانند تاثیرگذار باشند. و در همه افتخارات نقش رادیو برجسته و مشهود است.

وی در پایان از دست‌اندرکاران رسانه و نویسندگان رادیو تشکر کرد.

در پایان این مراسم از عباس سنجری(گزارشگر دفاع مقدس)، علی اصغر فوادیان(گزارشگر دفاع مقدس)، سیدحسین آقامیری(گزارشگر)، سیدمحمد صدرهاشمی(مدیر رادیو آبادان در سال‌های دفاع مقدس)، ‌ محمد جهانی(گزارشگر فعال دفاع مقدس)، ‌ اسماعیل براری(گزارشگر)، سعید گودرزی(مسئول قرارگاه جنوب)، ‌ جیران‌پور(خبرنگار جبهه) تقدیر شد.

همچنین در این مراسم به صادق آهنگران، ‌ محمد گلریز، ‌ غلام کویتی‌پور، اکبر شریعت، مهدی نظری و جمشید نجفی لوح تقدیر تقدیم شد و هرکدام نیز قطعه کوچکی را نیز اجرا کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز