خبرگزاری کار ایران

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس:

اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان فارس

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۸۴۲

در بودجه امسال این نهاد بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت استان پیش‌بینی شده است.

مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: در بودجه امسال این نهاد بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمد صفری امروز یکشنبه ۶ شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور فراهم سازی زمینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان مستعد که در محل سکونت آنان مدرسه‌ای برای ادامه‌ تحصیل وجود ندارد، بیش از ۱۰۰۰ نفر از آنان در ۱۴مجتمع فرهنگی تربیتی شبانه روزی(خوابگاه های شبانه روزی) این نهاد اسکان داده شده‌اند.

او خاطر نشان کرد: یکی از راههای خارج کردن خانوار‌های نیازمند از چرخه‌ فقر توجه به ادامه‌ تحصیل و توانمند سازی فرزندان آنان است تا با طی مدارج علمی قادر باشند در جایگاه‌های بالاتر اجتماعی نقش آفرینی کنند.

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس تصریح کرد: بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد را دختران و پسران بی‌سرپرست تشکیل می‌دهند و برگزاری جشن عاطفه‌ها فرصت مناسبی است تا خیرین و نیکوکاران با تقبل هزینه یکسال تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند در این امر خیر فرهنگی مشارکت داشته باشند.

صفری ادامه داد: اکنون بیش از ۳۰ هزار دانش آموز و دانشجو در استان فارس تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) هستند که مانند دیگر دانش آموزان و دانشجویان کشورمان اول مهر سال تحصیلی خود را آغاز کرده اند و در حال فراگیری علم و دانش هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز