خبرگزاری کار ایران

تاکید دلیری بر معرفی دبیر آینده جشنواره عروسکی:

باید نوار مدیریت به شیوه دولت قبل را پاره کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۷۹۴

به منظور پرهیز از مسائلی که طی سال‌های پیش از آغاز به‌کار دولت جدید تجربه شد؛ باید دبیر دوره آینده جشنواره تئاتر عروسکی را هرچه سریعتر معرفی کنیم تا برنامه‌ریزی‌ها در شرایط منطقی صورت بگیرد.

کارگردان و مدرس دانشگاه ضمن تاکید بر ضرورت معرفی هرجه سریعتر دبیر دوره آینده جشنواره تئاتر عروسکی، معتقد است مسئولان تئاتر کشور به این روش می‌توانند در مسیر قطع کردن نوار مدیریت به شیوه دولت گذشته گام بردارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فریبا دلیری با تاکید بر اینکه نوار بی‌تدبیری‌های چند سال اخیر باید در این دوره قطع شود، درباره اهمیت معرفی هرچه سریعتر دبیر دوره جشنواره تئاتر عروسکی تهران – مبارک اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که همواره در برگزاری جشنواره‌های تئاتری با آن مواجه هستیم؛ انتخاب دیرهنگام دبیر است که موجب افزایش فشار بر دبیرخانه برگزاری و کاهش کیفیت آثار نمایشی می‌شود که قصد دارند در این رویداد شرکت کنند.

وی ادامه داد: ازسوی دیگر اگر شاهد برنامه‌ریزی درست بودیم؛ واقعا به برگزاری این تعداد جشنواره در طول سال نیاز نبود و حتی اعتقاد دارم می‌توانیم بعضی از این جشنواره‌ها را که به یکدیگر نزدیک هستند؛ یکجا برگزار کنیم نه بصورت جداگانه.

این فعال و کارشناس تئاتر عروسکی؛ این رویکرد را گامی مثبت در جهت کاهش هزینه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: به این روش می‌توانیم در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنیم و شرایطی را فراهم بیاوریم که نیروهای مستقر در دبیرخانه به صورت متمرکز برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره دو سال آینده تلاش کنند.

دلیری در انتها تصریح کرد: باید به منظور پرهیز از مسائلی که طی سال‌های پیش از آغاز به کار دولت جدید تجربه شد؛ دبیر دوره آینده جشنواره تئاتر عروسکی را هر چه سریعتر معرفی کنیم تا برنامه‌ریزی‌ها در شرایط منطقی صورت بگیرد. بویژه که دوره نخست دولت چهارسال بیشتر نیست و به سادگی می‌توان یک مدیر را برای کل این زمان مشخص کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز