خبرگزاری کار ایران

تا ۲۰ مهرماه انجام می شود؛

ثبت نام از کارگران برتر استان همدان

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۷۳۲

در دهه مبارک فجر از کارگران نمونه گروه های کارنمونه و واحدهای نمونه کارگری وکارفرمایان نمونه وتلاش گران عرصه کاروتولید وتعاونی های برتر تجلیل خواهد شد / معیار انتخاب کارگران و گروه کارهای نمونه در مرحله مقدماتی، مسئولیت پذیری نظم وانضباط نوآوری و خلاقیت و… است.

مدیر کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان اظهارکرد: ثبت نام از کارگران و گروه کارهای نمونه استان همدان از یکم مهرماه آغاز شده و تا ۲۰ مهرماه امسال ثبت نام ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از همدان، مسعود اقلامی با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: جشنواره امتنان از کارگران و گروه کارهای نمونه استان در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار همانند سالهای گذشته برگزار می شود در جریان برگزاری این جشنواره در دهه مبارک فجر از کارگران نمونه گروه های کارنمونه و واحدهای نمونه کارگری وکارفرمایان نمونه وتلاش گران عرصه کاروتولید وتعاونی های برتر تجلیل خواهد شد.

اقلامی شناسایی ومعرفی کارگران و گروه کارهای نمونه را از اهداف برگزاری این جشنواره دانست و افزود: در این راستا کارفرمایان تعاونگران واحدهای تولیدی صنعتی، کشاورزی، خدماتی و… می توانند برای ثبت نام کارگران وگروه کارهای نمونه خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه کارگرانی که دارای ابتکار خلاقیت ونوآوری هستند می توانند نسبت به ثبت نام با تماس با واحد امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی اطلاعات لازم را ارائه کنند.

وی معیار انتخاب کارگران و گروه کارهای نمونه در مرحله مقدماتی را مسئولیت پذیری نظم وانضباط نوآوری و خلاقیت و… دانست.

وی با اشاره به اینکه انتخاب ومعرفی زحمتکشان عرصه کار و تولید در سه مرحله مقدماتی(کارگاهی) استانی(دهه مبارک فجر) وملی(هفته کاروکارگر - با حضور رئیس جمهور) انجام می شود تاکید کرد: باید در راستای رفع مشکلات و بهبود جایگاه ومنزلت کارگران گام های عملی و جدی برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز