خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هنرهای نمایشی و دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به دیدار وزیر آموزش و پرورش رفتند

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۷۱۷

مدیرکل هنرهای نمایشی و دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک ونوجوان همدان به دیدار وزیر آموزش و پرورش رفتند.

پیام دهکردی ضمن اعلام گزارش اجمالی از روند برگزاری این دوره از جشنواره، جایگاه تئاتر کودک و نوجوان را پر اهمیت دانست و به تعامل و همکاری جدی جشنواره با ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ وی به طراحی و برنامه‌ریزی مدون برای تئاتر دانش‌آموزی در این دوره از جشنواره اشاره کرد و گفت: توجه و احترام به تئاتر دانش‌آموزی، تعامل با داوران بخش‌های مختلف جشنواره سراسری تئاتر دانش‌آموزی و برنامه‌ریزی برای به وجود آمدن انگیزه به منظور حضور گروه‌های برتر دانش‌آموزی در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به عنوان یک چشم‌انداز جدی برای ارائه آثار به این جشنواره است.

همچنین وی از وزیر آموزش و پرورش به منظور حمایت‌های مادی و معنوی در بخش دانش‌آموزی جشنواره درخواست یاری کرد.
علی‌اصغر فانی با تأکید بر نگاه زیرساختی و پژوهش محور، تشکیل جدی کارگروه در حوزه تئاتر دانش‌آموزی و برپایی جلسات هم‌اندیشی برای تقویت این حوزه برای رسیدن به یک برنامه طولانی مدت و الگومند را از وظایف ستاد برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان دانست.

در ادامه قرار بر این شد گزارش کاملی از بخش‌های مختلف، برنامه‌های اجرایی و سوابق جشنواره تئاتر کودک و نوجوان برای بررسی و کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

این جلسه به مدت سه ساعت به طول انجامید و در پایان از سوی دبیر جشنواره به منظور حضور مسئولین وزارت آموزش و پرورش در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان دعوت رسمی به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز