خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

همایش بزرگ یادگاران دفاع مقدس در شهمیرزاد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۷۰۴

این همایش در مسجد ولیعصر(عج) شهمیرزاد برگزار شد / جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در این برنامه حضور داشتند / در پایان این مراسم، " سایت اینترنتی عرشیان خاکی "، مربوط به شهداء شهمیرزاد، افتتاح شد.

ایلنا: همزمان با هفته دفاع مقدس، همایش بزرگ یادگاران دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولین و مردم ولایتمدار شهر شهمیرزاد، در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سمنان، همایش بزرگ یادگاران دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولین و مردم ولایتمدار شهمیرزاد همزمان با هفته دفاع مقدس با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدا و تجلیل از جانبازان، رزمندگان و ایثارگران و ترویج ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس در شهمیرزاد برگزار شد.

مراسم شب شعر و خاطره در مسجد ولیعصر(عج) شهمیرزاد و با حضورمهمانان ویژه این مراسم، فرید محمد صالحی جانباز و یادگار ۸ سال دفاع مقدس و گلدسته شاعر آئینی و برجسته کشوری برگزار شد.

در این مراسم فرید محمد صالحی به بیان خاطرات خود در دوران هشت سال دفاع مقدس و چگونگی مجروح و جانباز شدن خویش در اثر اصابت خمپاره ۶۰ به دستش، پرداخت.

در ادامه گلدسته نیز به اجرای برنامه و ذکر اشعار و ابیات آیینی در خصوص جبهه وجنگ پرداخت.

از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم میتوان به بیان خاطرات و ذکر اشعار از زبان جانبازان و رزمندگان شهمیرزادی اشاره کرد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم نیز سایت عرشیان خاکی که مربوط به شهداء شهمیرزاد می باشد، افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز