خبرگزاری کار ایران

از بحران خارج شدیم؛

بازیکن صبای‌قم: نفرات تیم‌ملی سلیقه‌ای انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۶۹۴

چند وقت اخیر عملکرد خیلی خوبی داشتم ولی اگر به‌کار آن‌ها می‌آمدم دعوتم می‌کردند و زیاد مهم نیست.

هافبک صبای قم معتقد است اگر تیمش در بالای جدول قرار داشت شانس انتخاب او در تیم ملی بیشتر بود.

ابوالفضل ابراهیمی بازیکن تیم فوتبال صبای قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در قم، درخصوص بازی اخیر تیمش با سایپا در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور که با برد ۱ - ۰ صبا به پایان رسید، اظهار داشت: بچه‌ها انگیزه زیادی در این مسابقه داشتند و باتوجه به نتایجی که داشتیم باید سه امتیاز را می‌گرفتیم که خوشبختانه موفق هم شدیم. در دو هفته گذشته نمایش قابل قبولی ارائه کردیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: با پیروزی که مقابل سایپا به دست ‌آوردیم از بحران خارج شدیم و به جمع مدعیان بازگشتیم.

بازیکن صبای قم علت عدم نتیجه‌گیری صبا در هفته‌های پنجم تا هشتم را نداشتن تمرکز و بدشانسی‌هایی که داشتند عنوان کرد افزود: همه تیم‌ها زمان خاصی افت می‌کنند ولی ان‌شاالله ما با نتایجی که اخیرا گرفتیم در ادامه بهتر خواهیم شد.

ابراهیمی که جزء بهترین بازیکنان این فصل صبای‌قم بوده است، درباره دعوت نشدنش به تیم ملی گفت: نظر کادرفنی و مربی این بود که ما نباشیم. هرکس سلیقه‌ای دارد. دوست داشته باشند ما را دعوت می‌کنند و نمی‌شود تحمیل کرد کسی را انتخاب کنید.

وی یادآور شد: چند وقت اخیر عملکرد خیلی خوبی داشتم ولی اگر به‌کار آن‌ها می‌آمدم دعوتم می‌کردند و زیاد مهم نیست.

هافبک صبای‌قم با اشاره به اینکه جایگاه تیمش در جدول یکی از دلایل عدم انتخاب او برای تیم‌ ملی بوده است اظهار داشت: صد در صد این موضوع تاثیر دارد و اگر تیمی در بالای جدول باشد یکی، دو نفر از آن انتخاب می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز