خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران؛

بشیرعزیزی سرپرست اداره ورزش و جوانان قرچک شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۰۰۲

طی مراسمی با حضور سرپرست، معاون مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران، نیکبخت مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان، نایب مرادی و داور شریفی از اعضای شورای اسلامی شهر قرچک، بشیر عزیزی با حکم مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک معرفی شد.

در این مراسم سرپرست، معاون مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با تقدیر از زحمات حسین قاسی زاده در طول دوران مسئولیت اظهار داشت: با توجه به اینکه قرچک جوان ترین شهرستان استان تهران است جا دارد بیش از پیش تلاش نمود تا جایگاه ورزش قرچک را در کشور ارتقاء داد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات پیش رو بایستی فراهم نمودن یک ساختمان اداری مناسب در شهرستان باشد.

همچنین بشیرعزیزی در مراسم معارفه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امنیت و آسایش مملکت ما مدیون جانفشانی های شهیدان است و ما نیز باید ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان قرچک خاطر نشان کرد: شهرستان قرچک دارای پتانسیل های خوبی در بین جوانان و ورزشکاران است که می بایست در راستای رشد قهرمانان در رشته های گوناگون ورزشی تلاش کرد.

وی افزود: ما در برنامه کاری خود سیاست های کلان دولت تدبیر و امید را اجرا خواهیم کرد.

این مسئول ادامه داد: از تمام مسئولین شهرستان در خواست دارم تا با حمایت های خود ما را در ارتقاء ورزش شهرستان یاری دهند.

در ادامه این مراسم از زحمات حسین قاسی زاده که به مدت ۳۴ ماه سکاندار ورزش و جوانان قرچک بود با اهداء هدایایی تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز