خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

میرزایی: انتظار بیشتری از خودم داشتم / وزارت ورزش شنا را رها نکند

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۹۹۵

نباید وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باز هم شنا را رها کند. اینکه فقط چند ماه زودتر از مسابقات سراغ ورزشکاران را بگیرند نمی تواند زمینه موفقیت در این ورزش را فراهم کند.

ملی پوش شنای ایران پس از پایان ماده ۱۰۰ متر آزاد گفت: انتظار بیشتری از خودم داشتم و البته با حمایت های بیشتر بهتر نتیجه می گرفتیم و حالا امیدوارم وزارت ورزش شنا را رها نکند.

به گزارش ایلنا، آرشام میرزایی در حاشیه بازی های آسیایی اینچئون اظهار کرد: روز خوبی نداشتم. انتظارم این بود که رکورد بهتری ثبت کنم. نمی دانم چه شد. به هر حال نتایج نشان می دهد که باید از شنا بیشتر حمایت شود.

وی افزود: نباید وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باز هم شنا را رها کند. اینکه فقط چند ماه زودتر از مسابقات سراغ ورزشکاران را بگیرند نمی تواند زمینه موفقیت در این ورزش را فراهم کند. شنا ورزش دیر بازده است. باید در طول زمان و بلندمدت تمرین مستمر داشته باشیم.

میرزایی خاطرنشان کرد: امیدوارم بعد از مسابقات برنامه های تمرینی تیم ملی تداوم داشته باشد. امکانات مناسبی در اختیار ما بگذارند. ما انتظار زیادی نداریم فقط مثل همه رشته ها امکانات مناسب را در اختیارمان قرار بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز