خبرگزاری کار ایران

به‌دنبال روند شکست‌ناپذیری هستیم؛

ویسی: برای بازی با پرسپولیس تمرکز بیشتری می‎گذاریم

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۴۲۱

از نظر فنی پرسپولیس تیم به نسبت سرعتی و خوبی است که از فضای یک سوم حریف، خیلی خوب استفاده می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی این هفته ما مقابل پرسپولیس، بازی حساسی است، آن‌ها می‌خواهند برنده باشند و ما هم به دنبال روند شکست ناپذیر خود هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالله ویسی افزود: بازیکنانم مقابل تیم‌های پرسپولیس و استقلال، انرژی مضاعفی می‌گذارند، و انگیزه دو چندان دارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما کاری به مسائل حاشیه‌ای پرسپولیس نداریم. از نظر فنی پرسپولیس تیم نسبتا سرعتی و خوبی است. تمام تلاش ما این است که از نقاط ضعف پرسپولیس ‌‌نهایت استفاده را ببریم تا بتوانیم با امتیاز به اهواز برگردیم. با‌شناختی که از تیم خودمان دارم، پیروزی مقابل این تیم دور از دسترس نیست.

وی افزود: ما در بازی‌های که بازنده شدیم هم می‌توانستیم پیروز باشیم.

ویسی در ادامه از عملکرد موسی کولی‌بالی و دیاکیته ابراز رضایت کرد و گفت: آنچه خواسته‌ایم تاکنون انجام داده‌اند و خلاقیت‌های فردی هم به کارشان اضافه کرده‌اند و موفق بوده‌اند ولی لامین ۶۰ تا ۷۰ انتظارت ما را برآورده کرده اما در گلزنی موفق نبوده است، به هر حال بازیکن خارجی باید با شرایط وفق پیدا کند. پریرا هم اوائل کارش در فولاد موفق نبود ولی بعد به بازیکن تأثیر گذاری تبدیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز