خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس:

در درمانگاه نجات، خدمات تخصصی چشم پزشکی مطابق با نیت واقف ارائه خواهد شد

کد خبر : ۲۰۷۴۰۲

در صورتیکه شاهد رونق خدمات تخصصی چشم پزشکی در درمانگاه نجات باشیم، جمعیت هلال احمر استان فارس، به عنوان مدیر حقوقی مجموعه، موافقت خود را با استقرار بانک چشم در طبقه فوقانی درمانگاه اعلام خواهد کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس از پیگیری و رایزنی‌های لازم برای راه اندازی مجدد درمانگاه نجات شیراز بعد از ۴ سال تعطیلی خبر داد و گفت: در این درمانگاه خدمات تخصصی چشم پزشکی مطابق با نیت واقف آن، مرحوم دکتر افشار، ارائه خواهد شد و بیماران نیازمند و مستحق مساعدت در اولویت قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس، فیض اله جعفری در دیدار با رییس بانک چشم(شعبه شیراز) با تاکید بر عمل به نیت واقف مجموعه درمانگاه نجات مبنی بر اختصاص خدمات این درمانگاه به امور چشم پزشکی، اظهار کرد: در صورتیکه شاهد رونق خدمات تخصصی چشم پزشکی در درمانگاه نجات باشیم، جمعیت هلال احمر استان فارس، به عنوان مدیر حقوقی مجموعه، موافقت خود را با استقرار بانک چشم در طبقه فوقانی درمانگاه اعلام خواهد کرد.

رییس بانک چشم(شعبه شیراز) نیز در این جلسه با بیان اینکه پیگیری‌ها برای تاسیس شعبه مستقل بانک چشم در شیراز از سال ۷۵ آغاز شده است، تاکید کرد: تشکیلات جدید ما از مهرماه سال ۹۲ شکل گرفت و در طول این مدت به صورت محدود ۵۰ عمل پیوند چشم داشته‌ایم که البته با تداوم رسمی فعالیتهای بانک چشم، این تعداد باید به ۱۰ برابر افزایش یابد.

دکتر مرزبان با استقبال از انعقاد تفاهم نامه مشترک بین بانک چشم و جمعیت هلال احمر فارس، تصریح کرد: ارائه خدمات تخصصی چشم پزشکی و بانک چشم در درمانگاه نجات شیراز منشاء برکات فراوان و خداپسندانه برای بیماران به ویژه نیازمندان خواهد بود.

در این جلسه مقرر شد؛ پیرامون مفاد تفاهم نامه در نشست دیگری با حضور اعضای هیئت مدیره بانک چشم و مسئولان جمعیت هلال احمر فارس تصمیم گیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز