خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان:

شب شعر یادمان شهدای گمنام هندیجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۳۷۸

در این مراسم، برخی از شعرای بسیجی و هنرمندان شهرستان، اشعاری در مدح شهداء و جانبازان و ایثارگری‌های آن‌ها در دوران ۸ ساله جنگ تحمیلی می‌سرایند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هندیجان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و جانبازان گرانقدر، شب شعری در یادمان شهدای گمنام شهرستان هندیجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، حسین پوردوستعلی افزود: این شب شعر با تلاش انجمن شعر و هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری بسیج هنرمندان سپاه ناحیه هندیجان رأس ساعت ۱۹ سه شنبه اول مهر در محل یادمان شهدای گمنام پارک ۱۸ فروردین برگزار خواهد شد.

پور دوستعلی تأکید کرد: در این مراسم برخی از شعرای بسیجی و هنرمندان شهرستان اشعاری در مدح شهداء و جانبازان و ایثارگری‌های آن‌ها در دوران ۸ ساله جنگ تحمیلی و صبر و بردباری مادران، همسران و فرزندان شهداء در دوران بعد از جنگ را می‌سرایند.

وی اظهار داشت: همچنین در این مراسم برخی از جانبازان و ایثارگران به بیان خاطرات خود و جان فشانی‌های رزمندگان اسلام که در عملیات‌های مختلف حضور داشتند می‌پردازند.

وی عنوان کرد: در این مراسم کلیه هنرمندان شهرستان، خانواده معظم شهداء، جانبازان و بسیجیان ۸ سال دفاع مقدس حضور خواهند داشت.

حسین پوردوستعلی هدف از برگزاری این مراسم را اینگونه بیان کرد: آشنایی نسل سوم و چهارم جوان بعد از انقلاب از ۸ سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و استفاده از زبان شعر و نکات ادبی برای به تصویر کشیدن شجاعت و از خود گذشتگی شهداء و جانبازان و ایثارگران و خانواده‌ها آنان و دفاع از خاک میهن اسلامی است.

وی بیان داشت: در پایان به نفرات برگزیده به رسم یادبود هدایایی تعلق خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز