خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

با افزایش سود بانکی طرح‌های مشاغل خانگی، متقاضیان علاقمند به استفاده نیستند

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۳۶۹

سود بانکی طرح‌های مشاغل خانگی قبلاً چهار درصد بود که هم اکنون به ۲۵ درصد افزایش یافته است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: با افزایش سود بانکی طرح‌های مشاغل خانگی افراد متقاضی علاقمند به استفاده نیستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میراحد حسینی در نشست کارگروه اشتغال شهرستان بناب اظهار داشت: سود بانکی طرح‌های مشاغل خانگی قبلاً چهار درصد بود که هم اکنون به ۲۵ درصد افزایش یافته است.

وی سهم این استان را از اجرای طرح‌های مشاغل خانگی، ۱۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: طی سه ماهه اول سال، هشت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های تولیدی در سطح کشور اختصاص یافته که تخصیص آن با توجه به سیاست‌های بانک مرکزی و ارائه بسته حمایتی جدید از سوی دولت برای جلوگیری از تورم در نظر گرفته شده است.

حسینی افزود: سهم آذربایجان شرقی از این محل ۲۷۳ میلیارد تومان است که به صورت شناور به متقاضیان پرداخت می‌شود و تاکنون تنها ۱۵ میلیارد تومان اعتبار از این محل در سطح استان جذب شده که ۱۱ میلیارد آن صرفا توسط شهرستان بناب جذب شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به ایجاد شش هزار و ۲۷۱ موقعیت شغلی در بناب گفت: در شهرستان بناب ۱۲۲ میلیارد تومان برای دو هزار و ۴۳۵ طرح کوچک زودبازده اقتصادی جذب شده که برای نفر شغل ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: شهرستان بناب جزو شهرستان‌هایی است که نسبت به سایر شهرهای کشور از نرخ بیکاری پایینی برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز