خبرگزاری کار ایران

در بزرگداشت مولانا؛

جشنواره کیش مهر با حضور بزرگان فرهنگ و هنر برگزار می‌‌شود

کد خبر : ۲۰۷۲۳۴

این جشنواره برای عموم مردم با هدف رساندن صدای مولانا از کانال‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

جشنواره کیش مهر به همت موسسه مردم نهاد تعالی با حضور هنرمندانی چون محمد معتمدی، علیرضا قربانی و اجرای ژاله صادقیان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، به مناسبت سال روز بزرگداشت مولانا جلال‌الدین محمد بلخی؛ جشنواره کیش مهر به همت جوانان موسسه مردم نهاد تعالی در روزهای ۷ و ۸ مهرماه مصادف با سالروز تولد مولانا در تالار اندیشه برگزار می‌شود.

در این جشنواره محمد معتمدی و علیرضا قربانی قطعاتی با اشعار مولانا را اجرا خواهند کرد. این جشنواره برای عموم مردم و با هدف رساندن صدای مولانا از کانال‌‏های فرهنگی و هنری و ارائه محصولات فرهنگی برگزار می‌شود تا بتواند تجربه مولانا از زندگی، هستی و چگونگی استفاده از آموزه‏‌های مولانا برای زندگی جوانان را ارائه کند.

در این جشنواره؛ ژاله صادقیان به عنوان مجری قطعاتی از اشعار مولانا را برای مردم می‌خواند. همچنین ناصر مهدوی و توفیق سبحانی در مورد افکار و آثار مولانا به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

از برنامه‌های دیگر در این جشنواره می‌توان به برگزاری گذر مولانا که شامل کارگاه تولید آثار هنری توسط هنرمندان در تاریخ۰۱ / ۰۷/۱۳۹۳ لغایت ۰۶/۰۷ / ۱۳۹۳ در محل پارک ایرانشهر(خانه هنرمندان) اشاره کرد. همچنین نمایشگاه آثار هنرمندان مفاخر نیز در تاریخ ۰۳/۰۷ / ۱۳۹۳ لغایت ۰۸/۰۷ / ۱۳۹۳ در گالری بین‌اللملی موسسه اکو به نمایش گذاشته خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز