خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

تیم ملی جودوی ایران برابر چین پیروز شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۱۷۹

صبح امروز تیم ملی جودوی ایران در بخش تیمی در نخستین دیدار خود در این بخش برابر تیم چین قرار گرفت و در رقابتی نزدیک برابر این تیم با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد.

رقابت های تیمی جودو بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی با پیروزی تیم ایران برابر چین آغاز شد تا شاگردان مسعود حاجی آخوندزاده به مرحله بعدی این مسابقات صعود کنند.

به گزارش ایلنا، در ادامه مسابقات جودو بازی‌‎های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره‌جنوبی، صبح امروز سه‌شنبه مسابقات در بخش تیمی ادامه یافت که تیم ایران در نخستین دیدار خود در این بخش برابر تیم چین قرار گرفت و در رقابتی نزدیک برابر این تیم با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد.

این مسابقات با رقابت جودوکاران در وزن ۶۶ - کیلوگرم آغاز شد که احسان بهرامیان برابر حریف خود ما دوآن بین در کمتر از یک دقیقه با امتیاز ایپون مغلوب شد. جودوکار ایران درحالی غافلگیر شد که اولین امتیاز تیم چین در این رقابت تیمی بدست آمد.

سپس در وزن ۷۳ - کیلوگرم سعید مولایی مقابل وی لیو قرار گرفت و در یک بازی برتر توانست مقابل این حریف به پیروزی برسد تا این رقابت تیمی یک بر یک شود.

نماینده بعدی ایران که روی تاتامی آمد، امیر قاسمی‌نژاد بود که در وزن ۸۱ - کیلوگرم و در کمتر از ۲ دقیقه با ضربه فنی برابر رقیب چینی خود اری همباتو پیروز شد و تعداد بردهای ایران در این رقابت را به ۲ رساند.

در ادامه محمد جمالی و چنگ ژون ژائو در وزن - ۹۱ کیلوگرم برابر هم قرار گرفتند که این رقابت در نهایت با برتری حریف چینی با ضربه فنی به پایان رسید تا هر دو تیم در امتیاز ۲ برابر شوند.

در وزن ۱۰۰ - کیلوگرم جواد محجوب درحالی برابر جیانگ لیو قرار گرفت که تکلیف برنده رقابت تیمی ایران و چین به این مسابقه مرتبط می‌شد. این مبارزه با دو خروج حریف چینی و دو اخطار به سود محجوب آغاز شد. در ادامه تلاش‌های دو جودوکار به رد و بدل شدن امتیاز منجر نشد و داوران یک اخطار به حریف چینی و ۲ اخطار به محجوب دادند. در نهایت این جودوکار ایران بود که به لطف اخطار بیشتر حریف چینی، برنده این رقابت سخت و نفسگیر شد.

تیم جودوی ایران به لطف برتری محجوب، در این رقابت تیمی با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد تا در مسابقه بعدی خود در رقابت های تیمی جودو بازی‌‎های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون به مصاف تیم کره‌جنوبی برود.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۸ شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا ۱۲ مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات ۹۵۰۱ ورزشکار از ۴۵ کشور آسیایی در ۳۶ رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با ۲۸۲ ورزشکار شامل ۲۲۴ ورزشکار مرد و ۵۸ ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز