خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی همدان:

بیش از ۲ تن مواد مخدر در همدان کشف شده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۱۷۴

در ۶ ماه نخست امسال، بیش از ۲ تن مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان کشفیات بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۵۵ کیلوگرم تریاک در ۲۴ ساعت گذشته در همدان خبر داد و گفت: این میزان مواد مخدر توسط دو قاچاقچی از سمت تهران برای ورود به شهرستان فامنین کشف شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب، اظهار کرد: با اطلاع از خبری مبنی بر اینکه فردی با خودرو خود اقدام به ورود مواد مخدر نوع تریاک از استان تهران به شهرستان فامنین کرده ‌برخورد با این قاچاقچیان در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر فامنین قرار گرفت.

وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان فامنین با انجام کارهای اطلاعاتی توانستند فرد مورد نظر را شناسائی و در روز گذشته هنگامی که قصد ورود مواد مخدر به فامنین را داشت با یک اقدام ضربتی خودروی قاچاقچیان متوقف و راننده دستگیر شد در این راستا در بازرسی اولیه مقدار ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف شد.

مهدیان‌نسب بیان کرد: خودرو متهم برای بازرسی دقیق‌تر به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شد که در بازرسی تخصصی و دقیق خودرو مقدار ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر دیگر در جاسازی کشف شد.

وی گفت: همچنین روز گذشته در پی تلاش‌های اطلاعاتی نیروهای ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شخصی با هویت معلوم شناسائی که پس از دستگیری، مقدار ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک از کوله پشتی همراه وی کشف و یک دستگاه خودرو توقیف و دو نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان ابراز کرد: امروز اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح استان بی‌نظیر بوده و هدایت عملیات دقیق و هدفمند استانی که از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام می‌گیرد، قابل تقدیر است.

وی عنوان کرد: یکی از اولویت‌های برجسته انتظامی استان همدان مبارزه قاطع و پیگیر با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر است که امسال نیز انتظامی استان با یک رویکرد جهادی به پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری خرده فروشان در سطح استان پرداخته است.

مهدیان نسب تصریح کرد: مبارزه با سوداگران مرگ به صورت مستمر و قاطعانه در دستور کار انتظامی استان قرار دارد و همچنین علاوه بر پلیس مبارزه با مواد مخدر، کلانتری‌ها و دیگر پلیس‌های تخصصی نیز به صورت مجاهدانه در عرصه مبارزه با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر تلاش می‌‎کنند چرا که بیش از ۶۶ درصد جرایم توسط مبتلایان به اعتیاد انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز