خبرگزاری کار ایران

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر؛

ثبت نام جهت ارائه تسهیلات به پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی

کد خبر : ۲۰۷۰۹۵

باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در سال تحصیلی جدید، جهت ارائه تسهیلات به پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی از بین کلیه دانشجویان و دانش آموختگان عضو می‌پذیرد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر ارائه تسهیلات به پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی را از مهمترین امتیازات عضویت در این باشگاه برشمرد.

به گزارش ایلنا از کرمان، مصطفی شجاعی افزود: شناسایی و جذب جوانانی که دارای استعداد سرشار در رشته های مختلف علمی هستند از وظایف باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر است.

وی گفت: ثبت مشخصات فردی در بانک اطلاعات اعضای باشگاه و دریافت کارت عضویت، که مبین پژوهشگر بودن اعضاء است را از دیگر مزایا اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر است.

وی به امکان شرکت اعضا در نشست‌های تخصصی و کارآفرینی باشگاه اشاره کرد و بیان داشت: اعضای استعداهای درخشان امکان تحصیل در مقطع بالاتر، بدون نیاز به شرکت در آزمون ورودی را دارند.

شجاعی گفت: تشویق مادی و معنوی از افرادی که مقالات ISI یا علمی پژوهشی تهیه و به چاپ رسانند، تشویق و حمایت از شرکت در همایش‌های داخلی و کنفرانس‌های بین‌المللی، تخصیص سهمیه و کمک هزینه سفرهای زیارتی، تخصیص تخفیف شهریه، امکان استفاده از اولویت استخدام در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان عضو هیأت علمی و یا کارمندی، اهداء بن کتاب، مساعدت در تألیف کتاب و کمک هزینه پایان نامه تحصیلی از مهم ترین مزایای اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر است.

وی افزود: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www. bpj. ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز