خبرگزاری کار ایران

مسئول ساماندهی سرویس مدارس سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی کرمان؛

گشت ویژه سرویس مدارس راه‌اندازی شد

کد خبر : ۲۰۷۰۹۳

به مناسبت آغاز سال تحصیلی، گشت ویژه سرویس مدارس در شهر کرمان راه‌اندازی شد.

مسئول ساماندهی سرویس مدارس سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمان گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی و استفاده تعداد زیادی از دانش آموزان از سرویس مدارس، گشت سرویس مدارس توسط سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمان راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا از کرمان، محمد مهدی اسدی با اشاره به ضرورت اجرای آئین نامه و شیوه نامه طرح ساماندهی سرویس مدارس افزود: در حال حاضر حل مشکلات و مسائل پیش رو و ضرورت وحدت رویه بین شرکت‌های پیمانکاری و همچنین تسهیل در دریافت کارت تردد برای رانندگان سرویس‌های مدارس در اولویت کاری سازمان تاکسیرانی قرار گرفته است.

مسئول ساماندهی سرویس مدارس سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمان بیان کرد: یکی از مصوبات این نشست راه‌اندازی یک دفتر مناسب همراه با خط تلفن جهت پیگیری و پاسخگویی به والدین، دانش آموزان و رانندگان است.

اسدی از تشکیل پرونده برای رانندگان، دریافت مدارک آن‌ها و ارسال آن به سازمان تاکسیرانی خبر داد و افزود: یک نسخه از پرونده رانندگان به حراست آموزش و پرورش اسال می‌شود.

وی با تاکید بر انجام هماهنگی با مدیریت مدارس کرمان جهت معرفی یک نفر به عنوان مدیر اجرایی سرویس‌های ایاب و ذهاب دانش آموزان آن مدرسه، تصریح کرد: مسیربندی و اعلام نرخ کرایه به رانندگان سرویس‌های مدارس در دست انجام است.

مسئول ساماندهی سرویس مدارس سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمان با تاکید بر ضرورت رعایت مقررات مربوط به طرح ساماندهی سرویس مدارس و نرخ‌های مصوب اعلام شده، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در شرایط مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق شماره تلفن ۳۲۲۲۲۸۳۱با دفتر رسیدگی به شکایات سازمان در میان گذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز