خبرگزاری کار ایران

نماینده شهرستان ماهنشان در شورای اسلامی استان زنجان:

فعالیت شهرداری شهرهای کوچک راکد است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۶۱۹

باید مسئولان ذی ربط نحوه تخصیص مالیات بر ارش افزوده سهم شهرداری‌ها را شفاف‌تر مشخص کنند.

نماینده شهرستان ماهنشان در شورای اسلامی استان زنجان، گفت: باید مسئولان ذی ربط نحوه تخصیص مالیات بر ارش افزوده سهم شهرداری‌ها را شفاف‌تر مشخص کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، حسین فرامرزلو روز چهار شنبه با بیان این مطلب افزود: فعالیت عمرانی خاص و چشمگیری در شهرهای کوچک مشاهده نمی‌شود حتی برخی شهرداری‌ها در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل با مشکل مواجه هستند.

وی پرداخت صحیح مالیات بر ارزش افزوده سهم شهرداری‌ها را گامی در جهت کمک به شهرداری‌ها بر شمرد و تصریح کرد: متاسفانه مشخص نیست سهم شهرداری‌ها بر چه اساسی تقسیم و تخصیص می‌یابد و مبالغ آن متفاوت است.

فرامرزلو تاکید کرد: باید مسئولان ذی ربط نحوه تخصیص مالیات بر ارش افزوده سهم شهرداری‌ها را شفاف‌تر مشخص کنند.

وی یادآور شد: سالانه حدود هفت میلیارد تومان عوارض و مالیات به معدن انگوران تعلق می‌گیرد و در صورتیکه بخشی از آن در شهر هزینه شود چهره شهر دگرگون خواهد شد.

این عضو شورای اسلامی شهر دندی ابراز کرد: بودجه سال جاری شهرداری دندی دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده که تا کنون فقط حدود ۷۰۰ میلیون تومان از این میزان محقق شده است.

فرامرزلو با بیان اینکه وضعیت درآمد و ساخت و ساز در شهرستان ماهنشان نامناسب است اظهار کرد: متاسفانه پایین بود ارزش افزوده و بالا بودن هزینه‌های بیمه ساختمانی به نامناسب بودن وضعیت ساخت و ساز دامن زده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نبود امکانات و خدمات مناسب در شهرستان ماهنشان موجب افزایش مهاجرت شده است به گونه‌ای که آمار جمعیت از سال ۸۵ تا ۹۰با کاهش مواجه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز