خبرگزاری کار ایران

شهردار گرگان خبر داد؛

معافیت سازه‌های بلند شهر گرگان از پرداخت عوارض ساختمان

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۵۸۰

از این پس همه سازندگان ساختمان می‌توانند به شهرداری گرگان مراجعه و برای ساختمان خود اعلام ارتفاع کنند و برای ساختمان های بالای ۲۰ طبقه هیچ عوارضی پرداخت نمی کنند.

سازه‌های بلند در شهر گرگان از پرداخت عوارض معاف شدند.

به گزارش ایلنا از گرگان، شهردار گرگان گفت: برای ساختمان‌هایی که بالای ۲۰ طبقه در شهر ساخته می‌شود، معافیت عوارض ساختمان در نظر گرفته می‌شود.

حسین صادقلو افزود: از این پس همه سازندگان ساختمان می‌توانند به شهرداری گرگان مراجعه و برای ساختمان خود اعلام ارتفاع کنند و برای ساختمان‌های بالای ۲۰ طبقه هیچ عوارضی پرداخت نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه این طرح مانع از ساخت وساز در حاشیه شهر و توسعه آن در اراضی کشاورزی می‌شود، افزود: به حداقل رساندن هزینه خدماتی دولت در بحثخدمت رسانی از مهم‌ترین مزایای این اقدام است.

شهردار گرگان تجمیع ساخت و سازهای کوچک و ایجاد فضاهای آزاد برای فضای سبز در شهری مثل گرگان را از دیگر مزایای اجرای این طرح برشمرد.

وی خاطر نشان ساخت: طرح جامع شهر گرگان در بهمن ماه ابلاغ شد و در اوایل سال جاری قرارداد طرح تفصیلی آن اجرایی شد که در این طرح ساخت بناهای بلند را در برنامه قرار دادیم که سازندگان این بنا‌ها از معافیت پرداخت عوارض بهره‌مند شدند.

صادقلو افزود: در ضوابط طرح تفصیلی موضوع بلند مرتبه‌سازی ساختمان‌های جدید با پیشنهاد شهرداری و مصوب شدن آن در شورای اسلامی شهر، هم اکنون قابل اجرا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز