خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان خبر داد:

اجراء طرح مهر تحصیلی در آستانه بازگشایی مدارس

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۵۷۵

طرح مهر تحصیلی از طرف اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان با هدف تامین کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان بی‌بضاعت و محروم در استان برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان گیلان از اجراء طرح مهر تحصیلی جهت کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت در آستانه شروع ماه مهر در استان گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی، با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از رسالت‌های اوقاف و امور خیریه، نظارت و صیانت از نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان خیر اندیش است.

وی با بیان اینکه طرح مهر تحصیلی با هدف تامین کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان بی‌بضاعت و محروم در گیلان برگزار می‌شود، افزود: هدف از این طرح اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین و با رویکرد شفاف سازی و اطلاع رسانی از آثار و برکات وقف و شناسایی افراد مستحق، مطابق نیت واقفان و بهره‌مند نمودن آنان از اجرای نیات، ترویج فرهنگ کمک به دانش آموزان مستمند و ایجاد وقف جدید برای آنان است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان خاطر نشان کرد: در گیلان ۱۰ موقوفه مرتبط با کمک هزینه تحصیلی وجود دارد که این اقلام فرهنگی شامل خرید دفتر، بسته‌های هندسی، مداد رنگی، دفترچه یادداشت، و مداد و خودکار را شامل می‌شود که در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

وی همچنین در پایان خواستار پرداخت اجاره بهاء توسط مستاجران املاک موقوفات شد و افزود: با پرداخت به موقع این مبالغ می‌توان هرچه بهتر به اجراء موثر و امینانه نیات واقفان خیراندیش پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز