خبرگزاری کار ایران

رئیس کل بیمه مرکزی ایران:

7 میلیون موتورسیکلت سوار در کشور تحت پوشش بیمه نیستند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۴۹

بیمه ها باید با اطلاع رسانی درست کارکردهای خود موجب افزایش اقبال عمومی از خدمات بیمه ای شوند و ایجاد آرامش و امنیت روانی از مهم ترین کارکردهای بیمه ای و گسترش خدمات بیمه ای به نوعی موجب توسعه اجتماعی و اقتصادی خواهد شد

ایلنا- رشت: رئیس کل بیمه مرکزی ایران، اذعان کرد: 7 میلیون موتورسیکلت سوار در کشور تحت پوشش بیمه نیستند و بیمه مرکزی برای راغب کردن این افراد به بیمه شدن مشوق هایی نظیر کاهش 50 درصدی حق بیمه را در نظر گرفته است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد کریمی امروز پنج شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، ضمن اعلام این مطلب، اظهار کرد: صنعت بیمه نسبت به پرداخت ۱۰ درصد سهم وزارت بهداشت در خصوص پذیرش مصدومان ناشی از تصادفات اهتمام ویژه ای دارد.

وی با تاکید بر این که هزینه های مربوط به مصدومان در هیچ كجای قانون در تعهد صنعت بیمه نیست،خاطر نشان کرد:دستگاه های دیگر نیز باید سهم خود را ادا كرده و مسئولیت های قانونی را بپذیرند.

این مسئول، تصریح كرد: صنعت بیمه تاكنون،‌نقش موثر خود را در خصوص مصدومان ناشی از تصادفات به خوبی ایفا كرده و تعهدات باقی مانده نیز به زودی عملی خواهد شد.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت موضوع فرهنگسازی اشاره و اذعان داشت: بی تردید با نهادینه شدن فرهنگ رانندگی، فرهنگ بیمه و فرهنگ های اجتماعی دیگر، حوادث كشور به شكل چشمگیری كاهش خواهد یافت و دستگاه های اجرایی می توانند با دغدغه كمتری خدمات رسانی كنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان نیز در این دیدار،ارتقای خدمات بیمه ها متناسب با تغییر شرایط اقتصادی و اجاتماعی ضروری خواند تا مردم بتوانند به نحو مطلوب از آن بهره مند شوند.

آیت الله زین العابدین قربانی،تصریح کرد: بیمه ها باید با اطلاع رسانی درست کارکردهای خود موجب افزایش اقبال عمومی از خدمات بیمه ای شوند و ایجاد آرامش و امنیت روانی از مهم ترین کارکردهای بیمه ای و گسترش خدمات بیمه ای به نوعی موجب توسعه اجتماعی و اقتصادی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز