خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید؛

۶۶دارالقرآن در گیلان فعال می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۴۸۸

مکاری و تعامل با محیط زیست جهت آغاز به کار اولین مدرسه سبز در استان و تأکید بر تعامل سازمان‌ها، نهاد و دستگاه‌های استان با آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس از جمله مصوبات این جلسه بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از آغاز فعالیت ۶۶ دارالقرآن به صورت همزمان درسراسر استان در آستانه سال تحصیلی جدید خبرداد.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی با اشاره به مصوبات ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: همکاری و تعامل با محیط زیست جهت آغاز به کار اولین مدرسه سبز در استان و تأکید بر تعامل سازمان‌ها، نهاد و دستگاه‌های استان با آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس از جمله مصوبات این جلسه بوده است.

وی تخصیص اعتبار به مبلغ دوازده میلیارد ریال از طرف معاون برنامه ریزی استانداری برای کیفیت بخشی مدارس مناطق محرومرا از دیگر مصوبات جلسه مذکور در خواند و از آغاز به کار ۶۶ دارالقران به صورت همزمان درتاریخ ۱۵ مهر ماه در گیلان خبر داد.

جاجتی ادامه داد: تأکید به فرمانداران و بخش‌داران سراسر استان مبنی بر تقویت و تعمیق فرهنگ اقامه نماز در مراکز آموزشی و پرورشی، مکاتبه با معاون برنامه ریزی استانداری جهت توسعه، تجهیز و بهسازی و زیباسازی نمازخانه‌های مدارس از دیگرمصوبات این جلسه بوده است.

وی با اشاره درباره برنامه ریزی جهت نواختن زنگ اولیای شکوفه و غنچه‌ها در ۲۰۰ مدرسه ابتدایی یادآور شد: برنامه ریزی جهت برگزاری همایش تجلیل از نفرات بر‌تر کنکور سراسری ۹۳ و تشکیل استقبال از مهر نیز از دیگر برنامه‌های در آستانه سال تحصیلی جدید است.

به گزارش ایلنا در این جلسه از سامانه ویدئو کنفرانس رونمایی شد که همزمان با جلسه شورای آموزش و پرورش در۳۳ منطقه و شهرستان گیلان ارتباط تصویری براقرار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز