خبرگزاری کار ایران

به دلیل کاهش تقاضا انجام می‌شود:

حذف ۵۰۰ شغل جنرال موتورز در روسیه

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۴۶۲

«اوپل اعلام کرد تولید کارخانه‌اش در سن پترزبورگ را مجموعا ۱۶ روز در مدت سه ماه از اوت تا اکتبر کاهش می‌دهد.»

شرکت آمریکایی جنرال موتورز در واکنش به کاهش تقاضا تولید واحد اوپل خود در روسیه را کاهش داده و حدود ۵۰۰ شغل را حذف می‌کند.

به گزارش رویترز، اوپل اعلام کرد تولید کارخانه‌اش در سن پترزبورگ را مجموعا ۱۶ روز در مدت سه ماه از اوت تا اکتبر کاهش می‌دهد.

همچنین بسته‌های بازنشستگی داوطلبانه را به حدود یک چهارم را از ۲۰۰۰ کارمندش پیشنهاد می‌کند و در مواجهه با کاهش ارزش روبل در استفاده از تامین کنندگان داخلی شتاب خواهد بخشید.

فروش خودرو در روسیه امسال به دلیل کندی رشد اقتصادی که توان خرید مردم را تحت فشار قرار داده، کاهش یافته است.

همچنین تحریم‌های غربی بر سر بحران اوکراین و کاهش ارزش روبل خودروسازان را تحت فشار بیشتری قرار داده است. روبل امسال بیشترین کاهش را در میان ارزهای بازار نوظهور داشته و بیش از ۱۵ درصد از ارزش آن کاسته شده است.

فروش خودروهای سواری روسی تنها در ژوییه ۲۳ درصد کاهش داشت و مجموع کاهش فروش از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون را به حدود ۱۰ درصد رساند.

جنرال موتورز از جمله خودروسازان خارجی است که بیش از همه در معرض آسیب قرار دارند. سهم این شرکت از بازار داخلی روسیه در هشت ماه اول سال ۲۰۱۴ به ۷/۸ درصد در مقایسه با ۹ درصد در مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.

بر اساس گزارش رویترز، جنرال موتورز اعلام کرده است فعالیت‌هایش در سن پترزبورگ که در آنجا مدل‌های کامپکت اوپل استرا و شورولت کروز ساخته می‌شود را یک شیفته خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز