خبرگزاری کار ایران

ارتش سوریه ۱۹ روستا در استان «الحسکه» را از گروه‌های مسلح آزاد کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۴۵۳

یگان‌های ارتش سوریه با کمک نیروهای مردمی ۱۹ روستا و ۱۸ مزرعه را در حومه شهر «تل حمیس» در استان الحسکه از گروه‌های مسلح بازپس گرفتند.

نیروهای ارتش سوریه با کمک نیروهای مردمی ۱۹ روستا را در استان «الحسکه» از گروه‌های مسلح پاک‌سازی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، یگان‌های ارتش سوریه با کمک نیروهای مردمی ۱۹ روستا و ۱۸ مزرعه را در حومه شهر «تل حمیس» در استان الحسکه از گروه‌های مسلح بازپس گرفتند.

در حمله هوایی ارتش سوریه به شمال شهر «حمص» نیز فرمانده گروه موسوم به «لواء الایمان» و برادرش کشته شدند.

ارتش سوریه همچنین چندین تونل را در منطقه «الردیسان» در شهر «دیرالزور» منفجر کرد و تمام افراد مسلحی که در این تونل‌ها مخفی شده بودند، کشته شدند.

در تحولی دیگر، در حمله هواپیماهای ارتش سوریه به مقر گروه موسوم به «جبهه انقلابیون سوریه» در استان «ادلب» ۲۰ فرد مسلح از جمله سه فرمانده این گروه کشته شدند.

برخی منابع نیز گفتند که «جمال معروف» فرمانده گروه موسوم به جبهه انقلابون سوریه که در حمله هوایی ارتش سوریه به مقر این گروه به شدت زخمی شده بود برای درمان به ترکیه منتقل شد.

از طرفی دیگر، در بمباران یک مرکز نظامی داعش در روستای «الحسینیه» در استان دیرالزور ۱۲ عضو گروه تروریستی کشته شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز