خبرگزاری کار ایران

بازیکنانم در تبریز استرس برد دارند؛

تقی‌پور: باید روی مشکل گلزنی تیم به صورت جدی کار کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۴۵۲

متاسفانه توپ‌های ما هم در این بازی هم تبدیل به گل نشد و باید روی مشکل گلزنی تیم به صورت جدی کار کنیم.

سرمربی تیم لیگ برتری فوتسال مس‌سونگون تاکید کرد که باید بر روی عدم گلزنی تیمش جدی کار کند.

به گزارش ایلنا، اسماعیل تقی‌پور پس از پیروزی تیمش برابر شهروند ساری اظهار داشت: در دیدار با ساروی‌ها بازی در اختیار ما بود، اما دروازبان آنها در این بازی درخششی عالی داشت و خیلی از موقعیت‌های تیم ما را دفع کرد هر چند متاسفانه توپ‌های ما هم در این بازی هم تبدیل به گل نشد و باید روی مشکل گلزنی تیم به صورت جدی کار کنیم.

در پاسخ به اینکه مس سنگون باز هم در ثانیه های پایانی بازی به گل رسیده متذکر شد: بازیکنانمان چون در تبریز فقط به برد فکر می کنند دچار استرس می شوند و با جلو رفتن زمان این استرس بیشتر و بیشتر می شود و روی عملکرد تیم تاثیر می گذارد. با این حال بازهم خدا را شاکریم که توانستیم پیروز بازی باشیم و شرمنده هوادارانمان نشویم.
وی در مورد عملکرد داوران بازی نیز به تمجید از آنها پرداخت و گفت: عملکرد داوران در مجموع نسبتا خوب بود و توانستند بر اتفاقات زمین مسلط عمل کنند.
سرمربی مس سنگون همچنین در مورد اعتراض تیم شهروند ساری در صحنه به ثمر رسیدن گل توسط رستمی ها که توپ با دستش برخورد کرد و بازیکنان شهروند معتقد به اخراج او بودند گفت: مسلم رستمی ها در آن صحنه تعادل نداشت و به نظر من داور تصمیم مناسبی در آن صحنه گرفت.
وی در خاتمه از بازیکنان و کادرفنی تیمش به خاطر عملکردشان و از مدیریت باشگاه نیز بخاطر حمایت از تیم مس سنگون تشکر کرد و خاطرنشان کرد: خدا را شکر تا اکنون به هدفگذاری مان رسیده ایم و شرمنده هواداران نشده ایم و انشاالله بعد از این هم همگام با برنامه هایی که ترسیم کرده ایم به سمت جلو خواهیم رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز