خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام گواهی:

با سلامتی رهبر انقلاب خداوند روح دیگری در کشور دمیده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۴۳۳

رهبری دیروز در چهار کلمه آب پاکی را برروی دست دشمنان و جاهلان ریختند واین سخنان نافذ رهبر فرزانه انقلاب، نشان داد که یأس و ناامیدی، دشمنان انقلاب را فراگرفته است.

آئین شکرگزاری جانبازان و مجامع قرآنی کشور با حضور جمع کثیری از جانبازان و سرداران دفاع مقدس و فعالان و قاریان بین المللی و کشوری در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) سپاه تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که به همت قرآن وعترت بسیج سپاه تهران بزرگ برگزارشد، حجت الاسلام گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) سلامتی رهبر معظم انقلاب را برای جهان اسلام بسیار با اهمیت خواند و گفت: سلامتی رهبر معظم انقلاب تازه شدن قلب اسلام و مسلمین است به تعبیر پیامبر(ص) نعمتی که خدا به انسان داده است اگر شکرگزاری در آن نباشد مانند گناهی است که بخشش درآن نیست.

وی افزود: امروز خدا را شاکریم که امت اسلام در اقصی‌ نقاط عالم و حتی غیر مسلمانان آزاده و پیرو حق که دل در گرو انسانیت دارند از سلامتی رهبر انقلاب اسلامی خوشحال و شاداب هستند.

وی با بیان اینکه کسانی که در این مجلس حضور دارند سختی های زیادی را پس از جانباز شدن متحمل شده‌اند، افزود: برخی از این جانبازان ۳۵ سال از بستر بیماری بلند نشدند و هر روز مرگ را چندین بار تمنا کرده اند اما امروز برای شکرگزاری سلامتی رهبر معظم انقلاب به این مجلس آمده اند که بگویند ای امام ما همچنان پایبند آرمان های انقلابیم و همیشه در صحنه حضور داریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران با اشاره به اینکه در زمان بستری شدن ولی امر مسلمین از تمامی اقشار و ادیان ومذاهب مختلف به دیدارشان رفتند و نگران سلامتی معظم له بودند اظهار داشت: عالمان اهل سنت که به عیادت رهبر معظم انقلاب رفتند به ایشان گفتند اگر شما زنده باشید اسلام زنده است و ما زنده ماندن اسلام را در وجود و سلامتی شما می‌بینیم.

وی افزود: در این چند روز زن و مرد و پیر و جوان از اقشار مختلف برای سلامتی رهبری دعا می کردند و با سلامتی رهبر معظم انقلاب خداوندروح دیگری در کشور دمیده و این امر باعثنا امیدی و روسیاهی دشمنان شده است.

وی تصریح کرد: کوفی عنان در دیدارهای خود در سال های گذشته اظهار داشت که درعجبم از ایران با چنین رهبری ساده زیست و از این بابت متعجب هستم.

وی افزود: رهبری دیروز در چهار کلمه آب پاکی را برروی دست دشمنان و جاهلان ریختند واین سخنان نافذ رهبر فرزانه انقلاب، نشان داد که یأس و ناامیدی، دشمنان انقلاب را فراگرفته است.

حجت الاسلام گواهی با قرائت شعری از یکی از روحانیون خراسانی که در زمان بستری شدن مقام معظم رهبری سروده بود، سخنان خود را به پایان رساندند و درادامه دکتر قربانی مسئول قرآن وعترت بسیج سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ با سخنرانی کوتاهی علت برگزاری این مراسم را چنین توضیح داد: دلیل کنار هم قرار گرفتن قاریان و جانبازان در این مراسم اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه رهبر معظم انقلاب خود از جانبازان هستند و از سوی دیگر عالی‌ترین و مهم‌ترین پشتیبانان فعالیت‌های قرآنی محسوب می‌شوند، در این مراسم علاوه بر جامعه قرآنی، جمعی از جانبازان و خانواده‌های شهدا نیز دعوت شده‌اند تا اولین گروهی باشند که پس از ترخیص رهبر معظم انقلاب از بیمارستان، شکرگزار نعمت ولایت و سلامتی معظم‌له باشند.

در این مراسم علاوه برجانبازان قطع نخاعی و نابینا جمعی از خانواده معزز شهدا و فعالان و قاریان قرآنی مانند احمد ابوالقاسمی و محمدحسین سعیدیان که به قرائت قرآن پرداختند، لاله افتخاری، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس، مجتبی رحماندوست عضو فراکسیون ایثارگران مجلس، علی سرابی قائم مقام شورای عالی قرآن، مهدی قره‌شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم، محمدزاده مدیر شبکه رادیو قرآن، حمید صابرفرزام رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و سردار ریوندی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز