خبرگزاری کار ایران

فراخوان نهمین دوره جایزه کتاب سال شعر - «خبرنگاران» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۴۱۰

نهمین دوره جایزه کتاب سال شعر - «خبرنگاران»، در سه بخش کتاب، ویژه(شاعران بدون کتاب) و تجلیل از یک عمر فعالیت شعری برگزار می‌شود.

نهمین دوره جایزه کتاب سال شعر - «خبرنگاران»، در سه بخش کتاب، ویژه(شاعران بدون کتاب) و تجلیل از یک عمر فعالیت شعری، همچون گذشته با داوری جمعی از شاعران خبرنگار و فعال رسانه‌ در حوزه شعر و ادبیات، برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ این دوره از جایزه کتاب سال شعر – خبرنگاران، با دبیری علیرضا بهرامی، از شاعران و ناشرانی که در سال ۱۳۹۲ مجموعه شعر منتشر کرده‌اند، دعوت می‌کند تا با توجه به شرایط زیر در بخش کتاب سال جایزه شرکت کنند:
۱ - کتاب در سال ۱۳۹۲ منتشر و در شناسنامه کتاب ذکر شده باشد.
۲ - چاپ اول و به زبان فارسی در ایران منتشر شده باشد.
۳ - برگزیده اشعار یا مجموعه گروهی نباشد.

علاقه‌مندان به شرکت در این بخش باید پنج نسخه از اثر خود را تا ۱۳ آبان‌ماه ۱۳۹۳ به نشانی تهران، صندوق پستی ۱۸۷ - ۱۳۳۵۵، دبیرخانه‌ی جایزه‌ی کتاب سال شعر - خبرنگاران، بفرستند.

در بخش ویژه نیز که برای کشف استعدادهای شعری برگزار می‌شود، آن دسته از شاعرانی که در هر سنی، تاکنون مجموعه شعر منتشر نکرده‌اند، آثار خود را با توجه به شرایط زیر - تنها - از طریق نشانی پست الکترونیکی shaahin. fathyan @ gmail. com می‌توانند بفرستند:
‌۱) شرکت‌کنندگان در این بخش نباید تاکنون(چه در سال‌های گذشته و چه در سال جاری) کتاب مجموعه شعر در ایران منتشر کرده یا برای انتشار به ناشری سپرده باشند.
‌۲) مجموعه شعرها باید به زبان فارسی باشد.
‌۳) تعداد شعرها بین ‌۴۰ تا ‌۵۰ قطعه بوده و در صورت نرسیدن به این تعداد، لازم است تعداد صفحه‌های مجموعه شعرها بین ۸۰ تا ‌۱۰۰ صفحه باشد.
‌۴) آثار باید حتما در فرمت ویندوز word ۲۰۰۳ یا word ۲۰۰۷ حتما – حتما - با قلم Times New Roman باشد. از فرستادن اثر در قالب pdf یا پرینت جدا خودداری شود.
‌۵) حضور در این بخش برای تمامی شاعران فارسی‌زبان داخل و خارج کشور آزاد است. در این بخش نیز علاقه‌مندان تا ۱۳ آبان‌ماه ۱۳۹۳ فرصت دارند که شعرهای خود را به نشانی پست الکترونیکی جایزه بفرستند.

امیدواریم که با توجه به شرکت هرساله‌ی شاعرانی فارسی‌زبان از افغانستان و ایرانیان مقیم دیگر کشورهای جهان، امسال شاهد حضور شاعرانی فارسی‌زبان از کشور تاجیکستان نیز باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز