خبرگزاری کار ایران

همزمان با سفر مدیر عامل شرکت مهندسی آبفای کشور به زنجان؛

افتتاح پروژه سامانه گندزدایی آب به روش الکترولیز نمک طعام در زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۹۸

همزمان با سفر مدیر عامل آب و فاضلاب کشور، پروژه سامانه گندزدایی آب با استفاده از روش الکترولیز آب و نمک و تولید مولتی‌اکسیدانت در شهر زنجان افتتاح شد.

مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری زنجان گفت: پروژه سامانه گند زدایی آب به روش الکترولیز نمک طعام در زنجان با حضور جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از زنجان، زهرا شکوری امروز چهارشنبه(۲۵شهریور) با اشاره به اینکه در این پروژه دو سیستم فعال است، اظهار داشت: سیستم Envirolyteمدل ۱۲۰۰ ELA با ظرفیت تولید ۱۲۰۰ لیتر در ساعت محلول گندزدایی مولتی‌اکسیدانت و سیستم تزریق، GSM، سیستم آنالیزور با هدف کنترل هوشمند کلر، PH، ORP آب‌شرب گندزدایی شده، سیستم سختی‌گیر رزینی دوبلکس و فیل‌تر شنی(به منظور کاهش سختی آب ورودی و ذرات معلق)، مخازن جهت نگه‌داری آب ورودی دستگاه و محلول گندزدا و سایر متعلقات نصب و بهره‌برداری شد.

وی افزود: برای گندزدایی دبی ۲۰۰لیتر در ثانیه طراحی شده و برای اولین بار در سطح استان به اجرا در امده است.

شایان ذکر است: اعتبار هزینه شده برای این طرح، ۳۸۰ میلیون تومان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز